Zabudnuty pin

Otázka

  • 0

Dobrý deň,viete mi pomoct zabudla som pin.Mozno bude treba aj puk.Pracovne som vycestovana v zahranici,takze nemozem to inak zistit. ďakujem velmi pekne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Napíšte Vašu požiadavku mailom na adresu marketing@telekom.sk. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak nemáte PUK kód, môžete oň požiadať jedným z nasledujúcich spôsobov:

  •  
  • telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor následne pošle PUK kód poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
  • e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte vaše telefónne číslo, meno, adresu, dátum narodenia a v prípade spoločnosti názov a IČO. PUK kód vám zašleme poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
  •  

Vystavenie PUK kódu je bezplatné.


PUK kód je možné zaslať výlučne doporučenou poštou na adresu trvalého bydliska. Iná forma zaslania nie je možná.

Editoval ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar