Zabudnuty pin

Otázka

  • 0

Dobrý deň,viete mi pomoct zabudla som pin.Mozno bude treba aj puk.Pracovne som vycestovana v zahranici,takze nemozem to inak zistit. ďakujem velmi pekne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Napíšte Vašu požiadavku mailom na adresu marketing@telekom.sk. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak nemáte PUK kód, môžete oň požiadať jedným z nasledujúcich spôsobov:

  •  
  • telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor následne pošle PUK kód poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
  • e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte vaše telefónne číslo, meno, adresu, dátum narodenia a v prípade spoločnosti názov a IČO. PUK kód vám zašleme poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
  •  

Vystavenie PUK kódu je bezplatné.


PUK kód je možné zaslať výlučne doporučenou poštou na adresu trvalého bydliska. Iná forma zaslania nie je možná.

Editoval/-a ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar