Žiadosť o vytýčenie

Otázka

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

@JurajChomjakmusíš si podať novú žiadosť, pretože každá žiadosť (vyjadrenie) má svoju platnosť. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den,

viete mi poradit, prosim. Mam cislo rozhodnutia z roku 2017, kde sa pise vyjadrenie, ze "dojde do styku" so sietami............ Teraz potrebujem zaziadat o Vytycenie, no ked zadam cislo vyjadrenia, system napise, ze ho nenasiel. Je vyjadrenie, ktore mam podmienene casovym limitom a preto uz ho system nevie najst?

dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @JurajChomjak,

odpoveď od @composite19 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobry den,

viete mi poradit, prosim. Mam cislo rozhodnutia z roku 2017, kde sa pise vyjadrenie, ze "dojde do styku" so sietami............ Teraz potrebujem zaziadat o Vytycenie, no ked zadam cislo vyjadrenia, system napise, ze ho nenasiel. Je vyjadrenie, ktore mam podmienene casovym limitom a preto uz ho system nevie najst?

dakujem

Dobrý deň,

skúste napísať sem: https://www.telekom.sk/formular-pre-stavebnikov, či by Vám to nedohľadali.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar