Žiadosť o vytýčenie

Otázka

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

@JurajChomjakmusíš si podať novú žiadosť, pretože každá žiadosť (vyjadrenie) má svoju platnosť. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den,

viete mi poradit, prosim. Mam cislo rozhodnutia z roku 2017, kde sa pise vyjadrenie, ze "dojde do styku" so sietami............ Teraz potrebujem zaziadat o Vytycenie, no ked zadam cislo vyjadrenia, system napise, ze ho nenasiel. Je vyjadrenie, ktore mam podmienene casovym limitom a preto uz ho system nevie najst?

dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @JurajChomjak,

odpoveď od @composite19 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže. 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Dobry den,

viete mi poradit, prosim. Mam cislo rozhodnutia z roku 2017, kde sa pise vyjadrenie, ze "dojde do styku" so sietami............ Teraz potrebujem zaziadat o Vytycenie, no ked zadam cislo vyjadrenia, system napise, ze ho nenasiel. Je vyjadrenie, ktore mam podmienene casovym limitom a preto uz ho system nevie najst?

dakujem

Dobrý deň,

skúste napísať sem: https://www.telekom.sk/formular-pre-stavebnikov, či by Vám to nedohľadali.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar