Reklamácia

Otázka

  • 0

Chcem sa podelit s mojou negativnou skusenostou. V telekome v Mlynoch Nitra som dala opravit telefon na zarucnu upravu.   Ked som si prisla pre telefon povedali mi, ze mam zaplatit cca 260eur o com som vopred nebola informovana. Telekom mi uz  mesiac nehce dat telefon lebo to ze vraj stale riesi so spolocnostou kde bol telefon na oprave aby sumu na zaplatenie stiahli kedze islo o zarucnu opravu. Ja im stale platim pausal  a telefon nemam a neviem sa k nemu ani dostat. 

 

Viete mi prosim niekto poradit ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

NA reklamaciu maju 30dni.Pokial to nestihli,tak sa to berie vo vas prospech.V tom pripade mozte podpisat novu zmluvu a novy telefon

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V poriadku ale ony mi stale tvrdia ze reklamaciu vyriesili a ze je to chyba tej firmy, ktora telefon opravovala... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na tom co tvrdi operator naozaj nezalezi.Vy nemate zmluvny vztah so servisom,ale s operatorom.Ci sa operator do 30dni dohodne so servisom je naozaj iba ich problem.Stihnu,fajn,Nestihnu,maju smolu a musia vam vratit doterajsie splatky za telefon a ak budete mat zaujem,tak musia umoznit novu zmluvu,alebo vypovedanie starej

Ina vec by bola,ak by to bola neopravnena reklamacia,napriklad prasknuty disp a pod.Ale to by muselo byt riadne zaznacene v protokole

Editoval Merfi
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dakujem za odpoveď cize mam ziadat vratenie penazi za splateny telefon ak teda nehcem novy telefon od nich 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ano.Pokial sa jedna o opravnenu reklamaciu(neopravnena by musela byt uvedene vo vystupnom protokole),tak mate narok na vratenie splatok za telefon a vypovedanie zmluvy.Samozrejme aj na uplne novu zmluvu s novym telefonom

A ich povinnostou je doriesit reklamaciu v stanovenom termine.Aj v pripade,ak nemaju nahradny diel,maju problem s postou a pod.Staci si vygooglit SOI a pre istotu sa na ten konkretny pripad spytat.

Editoval Merfi

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz