Faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý deň, chcem sa informovať prečo tam mám pokutu za vymáhanie? Keď som žiadnú poštu nedostávala?  Ja ani neviem prečo tam nemám korešpondečnú adresu. Nie som spokojná s Vašimi službami. Nemám ani zmluvu tak neviem kedy môžem ukončiť s Vami služby. Posielate faktúry na neznámu adresu, nemám zmluvu neviem kde ste ju poslali. Nemám nič od Vás,. Ako sa to dá kompezovať. Doteraz neviem za čo platím. A za aké vymáhanie? Nič ste mi neposlali? Na základe čoho upozornujete ľudí? Máte daaké doklady od toho? Žiadam o podrobný roypis. Nie prvýkrát sa sťažujem ohľadom pošty. A napíšte mi kedy môžem ukončiť s vami služby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Toto tu je verejné fórum. Tvoju požiadavku napíš na mail marketing@telekom.sk

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar