Uhradenie faktry

Otázka

  • -1

Zdravím,

zaplatil som faktúru priamo na predajni.Zamestnanec mi však nevystavil doklad o zaplatení,nakoľko ma zavaloval ponukami.....zľavami ktoré mi sprví pri novej viazanosti...Prišla mi SMS o neevidovaní platby.....V predajni je kamerový systém,ktorý bol priamo oprpti mne keď som platil.

Mám nejakú šancu obhájiť moju platbu?Je šanca skompromitovať tohto zamestnanca týmto spôsobom.Zamestnanec vraj nevie ako sa to mohlo stať....Ja si myslím,že ani pokladňa mu nemohla sedieť...Zamestnanec mi sľubuje že zavolá ale nič...!

Prosím Vás o pomoc v tejto situácií...ako to mám riešiť?Kde adresovať reklamáciu,

Vopred ďakujem za Vaše rady

Milan Komorník

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, 

kedy ste hradili faktúru? Po úhrade je nutné čakať cca. 2-3 dni dokým sa platba spracuje. 

Ak prešla dlhšia doba, reklamáciu môžete podať napríklad emailom - marketing@telekom.sk, alebo písomne na Slovak Telekom, a.s., Bajkalská 28, 81762 Bratislava 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Faktúru som uhradil 24.10. priamo v predajni  cca o 15 00 hod....Dokonca som uzatvoril aj novú zmluvu Magio+internet...Prišiel som však iba  uhradiť faktúru nakoľko bola už po termíne... Nakoniec som neplatič....Dnes je to už 5.deň.Zamestnanec mi dnes sľúbil,že mi zavolá....nič

Ďakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak určite podajte reklamáciu na vyššie uvedených kontaktoch. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar