Športové kanály - postupné okliešťovanie

Otázka

  • 0

Ok, keďže toto fórum pre istotu po krátkej chvíli užívateľa odpojí a ten príde o celý rozpísaný príspevok, tak sa už druhý krát nebudem toľko rozpisovať (majú to vymyslené dobre v tom Telekome...)

 

V krátkosti - Magio GO mám už roky, využívam všetky funkcie, ktoré sú dostupné a už x-krát som tu na fóre alebo telefonicky cez podporu upozornil/žiadal riešiť nejaký problém so službou. Patrím medzi tých, ktorí to po čase už račej vzdajú, lebo vidia, že to nemá zmysel a z Telekomu sa riešenia nedočká.

 

Po dlhom čase mi však už nedá neupozorniť na to čo sa pomaly potichu deje so športovými kanálmi na Magio GO. Značná časť ľudí tuto službu využíva práve kvôli športovým prenosom. Už je to nejaký čas čo prestalo byť možné nahrávať si na Magio GO športové kanály a po poslednej (?) aktualizácii som si všimol, že nefunguje už ani pretáčanie začatého programu dozadu. Čo ďalšie bude nasledovať?

Mať preto na webe pri službe napísané, že zákazník získa so službou možnosť nahrávania, pretáčania dozadu, či pozastavenia a pretočenia programu dopredu - je mierne povedané zavádzajúce. Samozrejme, nepochybujem o tom, že je to pre Telekom výhodne pri získavaní nových zákazníkov a pri prípadnom ďalšom obmedzovaní služby - veď nikde nemáme napísané, že to za čo si zaplatíme, naozaj funguje pri všetkých programoch.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pošli to radšej mailom na aplikácia@telekom.sk tam Ti skôr poradia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

pretacanie programu ked myslime to iste, t.j. cca 90 minut spät funguje nadalej v mobilnej aplikacii... preco to prestalo fungovat na webe neviem ani ja... bud je to zamer alebo chyba

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar