Vianočná akcia

Otázka

  • 0

Dobrý deň.

Zaujíma ma či si môžem vybrať nejaké zariadenie z vianočnej ponuky k už existujúcemu balíku. Mám internet, TV aj pevnú linku.

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

38 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ten odliv bude určite pokračovať.Čo sa týka skončenia uprednostňovania nových nepreverených  zákazníkov pred 100% rokmi preverených je krok v pred.Ale nedorovnanie konkurenčnej ponuky ja fail.Ak mi konkurenčný operátor ponúkne neobmedzený paušál za 15€ a ešte je ziskový,tak nerozumiem tomu,prečo Telekom váha a aspoň nedorovná ponuku.Ja som už jedno číslo preniesol a chystám sa ďalšie tri.A určite nebudem tento rok jediný.Že si to nedokážu uvedomiť je na ich škodu

Editoval/-a Merfi
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Po dlhom tichu to vyzerá, že sa konečne pohli ľady. To musia najprv zákazníkov vytočiť, aby sa niečo zmenilo? Alebo sa boja odlivu ku konkurencii. ??

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahojte,

„Zákazníci si budú môcť zobrať jeden z našich hardvérových darčekov (Roomba 965, 49“ TV, PS4+3 hry, notebook Lenovo) aj pri predĺžení zmluvy. Táto možnosť nebola k dispozícii hneď ku štartu kampane v stredu, ale už sa nám ju podarilo sprístupniť pre exkluzívny predaj na našom webe – stačí ak si zákazník predĺži internetovú alebo TV službu aspoň od úrovne L. “

@Ľuboš, @Terka a @Miška

@Luboš palec hore.Takto je aspoň vidieť,že toto fórum má naozaj zmysel a že tu nieste (ty,Miška a Terka)v role štatistov,ale aj reálne pracujete a snažíte sa zlepšiť nevhodné rozhodnutia manažérov

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Ahojte,

„Zákazníci si budú môcť zobrať jeden z našich hardvérových darčekov (Roomba 965, 49“ TV, PS4+3 hry, notebook Lenovo) aj pri predĺžení zmluvy. Táto možnosť nebola k dispozícii hneď ku štartu kampane v stredu, ale už sa nám ju podarilo sprístupniť pre exkluzívny predaj na našom webe – stačí ak si zákazník predĺži internetovú alebo TV službu aspoň od úrovne L. “

@Ľuboš, @Terka a @Miška

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Merfi, s paušálmi odchádzaš, ale dúfam, že tu na fóre nás neopustí š. ????

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Chapem, ze potrebuju setrit kusy pre novych aby ich verni nevykupili skor, ale je to megasvinstvo aj tak.

Inak mi to pride, ze ani ludia na pobockach nevedeli, ze to takto bude. Ja som bol pred 2 dnami na pobocke a tam mi slecna odporucila, ze nech teraz nepredlzujem a nech pockam na vianocnu akciu.

Je nejaka sanca, ze to casom zmenia a daju zariadenia pre vsetkych?

Ano je.Ak nahlasis zrusenie.Mne to zrazu bolo mozne dat aj bez saskovania.Ale mob.pausaly tam tento rok rusim vsetky do jedneho

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nemam v plane pokračovat zrušim viazanost a zbohom telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@prime1200.Nahlas zrusenie a rozmyslia si to.Toto uprednostnovanie novych mi uz zacina liezt na nervy .Snad to Lubos a Terka citaju a daju echo tym vyssie,ze tadialto cesta nevedie

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Chapem, ze potrebuju setrit kusy pre novych aby ich verni nevykupili skor, ale je to megasvinstvo aj tak.

Inak mi to pride, ze ani ludia na pobockach nevedeli, ze to takto bude. Ja som bol pred 2 dnami na pobocke a tam mi slecna odporucila, ze nech teraz nepredlzujem a nech pockam na vianocnu akciu.

Je nejaka sanca, ze to casom zmenia a daju zariadenia pre vsetkych?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

veru dobry nakup za tolke roky vernosti.-_-

Editoval/-a prime1200
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som tiež chcela predlžovat viazanost a  som volala na zakaznicku linku a pani na linke mi povedala že mi možu ponuknut len štandarnu ponuku čiže nič len sluchatka to  ako vernemu zakaznikovy.

Editoval/-a prime1200

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to tam ked vytvaras zmluvu a das ze predlzujes zmluvu a chces vianocne zariadenie tak ti vyhodi len bezdratove a sluchadla a mys nic viac a tuna sa kompetentnh nevyjadria je im to uz trapne cely rok ma natahovali mech pockam isto bude akcia a uz druhy krat je to len pre novych ako aj ten all in onr a notebook naposledy hanba celemu telekomu

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Skončila mi viazanosť na Magio internet Xl, Magio televíziu XL, Pevnú linku M a nemôžem využiť Vianočnú akciu. S paušálom platím dokopy 75 € a odpoveď na zákaznickej linke bola že ich strašne mrzí ale tak je nastavená marketingová stratégia. Teraz nech podám výpoveď a potom si znova aktivujem služby aby som mohol využiť dotáciu na vysávač alebo televízor.....to nemyslia vážne.

Ak ti vážne povedali nech podáš výpoveď a znova založíš zmluvu, tak by som sa im poriadne vysmial, čo je to za spôsob, predsa to je zbytočné naťahovanie, to už lepšie prejsť k inému operátorovi keď tento nemá záujem

Mňa osobne by zaujímalo hlavne prečo Telekom toto spravil, že nárok na akciové zariadenie má len nový zákazník a na čo vlastne má nárok verný zákazník čo si predlžuje zmluvu, ak táto akcia nie je pre neho tak potom prečo by mala byť 2 ročná viazanosť keď človek aj tak po 2 rokoch nič nezíska len predĺži viazanosť a platí ďalej takisto.

Vedeli by ste niečo o tom zistiť @Ľuboš @Terka či @Miška ? 

Zároveň je zaujímavé, že nikde nie je informácia o tejto zmene,, a na stránke kde sú akciové zariadenia poriadne tam neviem ani nájsť, že tieto zariadenia sú IBA PRE NOVÝCH ZÁKAZNÍKOV!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A teraz vam dam jednu otazku neviem ci ju niekto vyriesi byvam s mamou dva roky jej skoncili a natahovali ju ze moze 4mesiace bez viazanosti pokracovat teraz je to stvrty mesiac co by to uz chcela asi aj zrusit kedze jej nic neponukli myslim ze tam ziadna mesacna vypovedna doba asi nebude kedze uz nieje viazana dnes vecer som vytvoril na tuto nasu adresu novy internet aj tv len na moje meno ako novy zakaznik a vsetko mi zatial preslo myslite ze by mi to schvalili mama zrusila zmluvu a ja by som si vytvoril novu na seba?Ci musim povkat kym to zrusi a potom si objednat na seba alebo by sa to dalo len prehodit na ineho cloveka 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Tataracik, čítal si celú tému? Ty si bral vlani, teraz majú akciu, že Ti pri predĺžení nedajú nič. ?

Hej cital. Len som tym prispevkom chcel povedat ze vlani davali. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skončila mi viazanosť na Magio internet Xl, Magio televíziu XL, Pevnú linku M a nemôžem využiť Vianočnú akciu. S paušálom platím dokopy 75 € a odpoveď na zákaznickej linke bola že ich strašne mrzí ale tak je nastavená marketingová stratégia. Teraz nech podám výpoveď a potom si znova aktivujem služby aby som mohol využiť dotáciu na vysávač alebo televízor.....to nemyslia vážne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to veľká škoda, ze si telekom neváži existujúcich zákazníkov, nikdy som nevyužíval služby inej spoločnosti ako je Telekom. Asi 28 rokov. Toto je vďaka za vernosť.  

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tento rok ma tie špiny natiahli už druhy krat a to mi vraveli počkajte si na vianočnu akciu koňčim idem ku konkurencii

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne tak.Tieto praktiky smejdov boli skor v Orange.Ak je podla marketingoveho timu toto ta spravna cesta k spokojniosti zakaznika,tak by malo vedenie pouvazovat nad ich vypovedou

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Len tak ďalej Telekom. Nikto z kompetentních sa k téme ani na vyjadrí. ?

A áno, výpovedná lehota je jeden mesiac. To je snáď u každého operátora. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@LordoftheDBohuzial tam ta 30 dnova vypovedna lehota naozaj je.Neplati jedine vtedy,ak by si migroval ku konkurencii.Ak sa spojis s operatorom a budes trvat na rovnakych podmienkach,ako ma novy zakaznik,tak ti to podla mna daju.Teda aspon mne to dali,ale to som uz bol rozhodnuty,ze pojdem ku konkurencii.Ale je smutne,ze toto su praktik jedneho z najlepsich operatorov na Slovensku

Editoval/-a Merfi
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar