uvedenie zakaznika do omylu za ucelom ziskat klienta

Otázka

  • 0

rok a pol som mala o2 kym mi nezavolali z telekomu s presvedcenim ze budem.spokojna.tak som zasla na pobocku kde som slecne vysvetlila ze som 3tyzdne v mesiaci v zahranici kde pracujem.ze ma pre mna pausal happy xl so zlavou 29,90 mesacne volania neobmedzene do eu aj prichadzajuce hovory aj 6gb dat.skocila som na lep tejto spolocnosti ako stara babka co naleti na vnuka a da peniaze cudzim . zrazu mam plaatit za mb nad ramec aj za hovory nad ramec.mesacne mam vycerpanych len polovicu.ked som volala na linku pan z telekomu mi povedal ze som bola uvedena do omylu a navrhuje odstupenie od zmluvy bez zmluvnej pokuty nakolko oni ma do omylu uviedli.ze to poda na reklamacne. no jasne ze nie neda sa ine sa od telekomu nedalo ani cakat.ako oklamat zakaznika.dokoncim pausal a viac s telekomom nikdy.a prehovorim celu rodinu na inu siet.ako mam zistit kedy volam nad ramec alebo prijimam hovory ked mam pausal neobmedzene volania. som zhnusena z postoju telekomu

Editoval vladkatibko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar