Málo platím za služby ?

Otázka

  • 0

Ja Vás zdravím, som zákazník vašich služieb a využívam všetky, začo neplatím zrovna malo poplatkov, už asi cez 5 hodín sa dovolať na technicku podporu a zistiť prečo mám výpadok všetkých služieb. Na takú spoločnosť ako je Telecom by som očakával promptnejšie jednanie a hlavne komunikáciu zo zákzníkom....  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

linka technickej podpory môže byť v niektorých chvíľach nedostupná z dôvodu vysokého počtu hovorov.

Zasielam link na chat s technickou podporou, ktorý je k dispozícii do 20:00.

Online chatová komunikácia

Editoval Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nápodobne... ak to do 20:00 nedajú dokopy tak budem fakt nasraný lebo internet potrebujem dnes ešte k práci.... táto odpoveď nám je asi na dve veci keď jediné čo viete odpísať je že 

“je mi ľúto, ale neviem Vám uviesť kedy bude výpadok odstránený. Poprosím Vás o trpezlivosť, naši technici určite robia všetko čo môžu, aby služby boli čo najskôr opäť funkčne.”

Žiadne udanie dôvodu, nič. Čo robia ma nezaujíma mna zaujíma prečo to nefunguje a ako dlho. Ja si platím služby ktoré očakávan, že budú fungovať tak aby ma to neomedzovalo. Hlavne , že ste si ešte dovolili zdražovať. Dobrá práca ! 

Som zvedavý kto mi nahradí ušlé peniaze ak to nebude do večera funkčné. Nikto... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne ako uvádza klient Patrik, mňa nezaujíma že vy intenzívne pracujete na odstránení poruchy, ako som napísal, platím za služby nemalé peniaze a nejde mi ani televízia, ani internet, to ako mám brať? Ja keď budem meškať s platbou to sa viete ozvať, ale keď máte niečo urobiť tak aby zákazník bol spokojný, tak si nato dávate 3 dni? To kde ste videli také jednanie ? Nejde mi ani telká ani Internet, mám úplný výpadok, a vy ani len nekomunikujete a neinformujete v akom stave sa moja vec nachádza čí aké riešenie ponúkate....  Ako hráme sa tu na západ zo socialistickými službami !!!! Ja som zákazník, a z nás žijete drobných zákazníkov pretože mi Vám robíme trh a správate sa k nám ako že uctivo, akože intezívne pracujete na odstránení závady, ale pritom nás máte na háku!!!!  Aby v 21 storočí som bol bez televízie a pripojenia na internet tak to je choré.... A pritom neviem ani kde je závada, tak komunikujete  ľudmi....  Kmeťo  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj keby ti napísali, že na tom intenzívne ale nepovedali by ti presný deň, hodinu, minútu a sekundu kedy budú tvoje služby fungovať, tak aj tak by si nadával na nich.

Výpadok sa môže stať, všetko je možné, nič nie je dokonalé.

A ak nevieš vydržať bez internetu v 21. storočí tak si potom naozaj závislý, a nie choré to nie je, sú rodiny ktoré internet napríklad nemajú dokonca ani telku, a vieš čo? Žijú, a možno lepšie :D

Tiež by mňa osobne **piip**, že keby bol výpadok a nekomunikovali so mnou, ale mysli stále na to, že v zmluve ak sa nemýlim nikde negarantujú 100% funkčnosť bez výpadku ktorý Telekom proste neovplyvní! To ako niektoré webhostingové služby garantujú na 99,9% lebo proste vedia, že 100% nevedia garantovať, to sa nedá.

Tu na fóre zároveň už sme skončili s riešením, odpoveď kde sa máš obrátiť si dostal, viac tu nezistíš.

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravím Samer303, vyprosím si takéto odpovede, ja si za služby platím, za druhé samozrejme že rátam aj s výpadkami služieb, ale tak isto rátam aj s komunikáciou, pokiaľ sa však ja za 8 hodín nedokážem dostať k odpovedi, tak mám právo namietať....  Ja som vlastník internetového rádia a spravodajského portálu, internet mi slúži ako moja práca, 8 hodín už nevysielam, 8 hodín, nie som FM rádio, ale mňa to živí s polu ďalších 12 spolupracovníkov.....  Je to ponaučenie aj pre mna, a budem si musieť zabezpečiť náhradný zdroj ak hlavný vypadne... Tvoja odpoveď mi smrdí ako odpoveď zamestanca telecomu, ak je tomu tak, tak ako prepáč ale tvoju aroganciu si nechaj pre nočnú zmenu.... Máš pravdu v zmulve nieje nič písane o výpadoch ale tak isto nemusím nabudúce zmluvu podpísať, a keď takto nepodpíše viac ľudí zmluvy nembudeš mať kde písať svoje arogantné odpovede... Tu na Slovensku je stále nie zvykom že by malo spoločnostiam na každom zákazníkovi záležať.... Pretože z kvapiek je more..... Ak toto číta tvoj nadriadený ak teda ostanem pritom že si zamestnace Telecomu, tak v momente by ta mal vyhodiť, ak si však len človiečik čo sa nudí tak o tej závistlosti by sa dalo pokecať   Kmeťo    

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nápodobne... ak to do 20:00 nedajú dokopy tak budem fakt nasraný lebo internet potrebujem dnes ešte k práci.... táto odpoveď nám je asi na dve veci keď jediné čo viete odpísať je že 

“je mi ľúto, ale neviem Vám uviesť kedy bude výpadok odstránený. Poprosím Vás o trpezlivosť, naši technici určite robia všetko čo môžu, aby služby boli čo najskôr opäť funkčne.”

Žiadne udanie dôvodu, nič. Čo robia ma nezaujíma mna zaujíma prečo to nefunguje a ako dlho. Ja si platím služby ktoré očakávan, že budú fungovať tak aby ma to neomedzovalo. Hlavne , že ste si ešte dovolili zdražovať. Dobrá práca ! 

Som zvedavý kto mi nahradí ušlé peniaze ak to nebude do večera funkčné. Nikto... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pán Kmeť nechápavému človeku nevysvetlíte proste zbytočný komentár od neho. Mne presne takto stojí živé vysielanie ale nie rádia ale klasický livestream.... človek má určitý rozvrh a nemôže ho dodržať a ľudia čo si za to platia majú smolu a musím sa im ja ospravedlňovať...

Pán Samer mohli by ste trošku použiť inteligenciu a uvedomiť si , že v dnešnej dobe by bez internetu nefungovalo skoro nič ale je strašne múdry :) chcel by som vidieť vas výraz keby ste sa snažil kartou zaplatiť v obchode nákup ktorý potrebujete a vypadol by tam internet a nefungovali by POS terminály celý deň :) alebo keby vlastnite obchod kde by celý deň nemohli klienti platiť a nadávali by a vy by ste im nevedli povedat co sa deje... určite by to bolo v pohode a neprišiel by ste o zisk a klientov že ?

zbytočne sa zapájate a rozčulujete ludí....

mimochodom pan kmeť vďaka mojim sledovatelom som zistil zevraj pri vymene potruby inteligenti presekli kable takze som zvedavy kolko dni to teraz tí experti budú opravovať....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zdravím Samer303, vyprosím si takéto odpovede, ja si za služby platím, za druhé samozrejme že rátam aj s výpadkami služieb, ale tak isto rátam aj s komunikáciou, pokiaľ sa však ja za 8 hodín nedokážem dostať k odpovedi, tak mám právo namietať....  Ja som vlastník internetového rádia a spravodajského portálu, internet mi slúži ako moja práca, 8 hodín už nevysielam, 8 hodín, nie som FM rádio, ale mňa to živí s polu ďalších 12 spolupracovníkov.....  Je to ponaučenie aj pre mna, a budem si musieť zabezpečiť náhradný zdroj ak hlavný vypadne... Tvoja odpoveď mi smrdí ako odpoveď zamestanca telecomu, ak je tomu tak, tak ako prepáč ale tvoju aroganciu si nechaj pre nočnú zmenu.... Máš pravdu v zmulve nieje nič písane o výpadoch ale tak isto nemusím nabudúce zmluvu podpísať, a keď takto nepodpíše viac ľudí zmluvy nembudeš mať kde písať svoje arogantné odpovede... Tu na Slovensku je stále nie zvykom že by malo spoločnostiam na každom zákazníkovi záležať.... Pretože z kvapiek je more..... Ak toto číta tvoj nadriadený ak teda ostanem pritom že si zamestnace Telecomu, tak v momente by ta mal vyhodiť, ak si však len človiečik čo sa nudí tak o tej závistlosti by sa dalo pokecať   Kmeťo    

@kmetojozef neviem podľa čoho súdiš, že som zamestnanec Telekomu, čo je absolútna blbosť, keďže typujem polovica zamestnancov o fóre ani len nevie, ale čo riešim, aj tak ti nemám ako dokázať, že nie som ich zamestnancom.

Ak nie nie som zamestancom Telekomu zaujímalo by ma, že keby teoreticky toto nejaký zamestnanec napísal, prečo by ho vyhodil nadriadený? Aký by mal dôvod? Asi žiadny, bezdôvodné vyhodenie, to teba by som teda za šéfa nechcel.

 

Pán Kmeť nechápavému človeku nevysvetlíte proste zbytočný komentár od neho. Mne presne takto stojí živé vysielanie ale nie rádia ale klasický livestream.... človek má určitý rozvrh a nemôže ho dodržať a ľudia čo si za to platia majú smolu a musím sa im ja ospravedlňovať...

Pán Samer mohli by ste trošku použiť inteligenciu a uvedomiť si , že v dnešnej dobe by bez internetu nefungovalo skoro nič ale je strašne múdry :) chcel by som vidieť vas výraz keby ste sa snažil kartou zaplatiť v obchode nákup ktorý potrebujete a vypadol by tam internet a nefungovali by POS terminály celý deň :) alebo keby vlastnite obchod kde by celý deň nemohli klienti platiť a nadávali by a vy by ste im nevedli povedat co sa deje... určite by to bolo v pohode a neprišiel by ste o zisk a klientov že ?

zbytočne sa zapájate a rozčulujete ludí....

mimochodom pan kmeť vďaka mojim sledovatelom som zistil zevraj pri vymene potruby inteligenti presekli kable takze som zvedavy kolko dni to teraz tí experti budú opravovať....

Čo to splietaš? O aký zisk by som prišiel keby som mal obchod a nešiel by mi terminál, to je blbosť, buď by ten daný človek zaplatil v hovosti a keď nemá tak si pôjde vybrať do bankomatu, a keď ani jedno s toho tak má smolu. Zaujímavé, že obchody, ktoré nemajú možnosť platby kartou ich je veľa a majú aj tak dobré zisky, lebo ľudia vedia, že tam sa nedá platiť kartou, a ono si dal sprostý a zbytočný príklad lebo keby som mal obchod radšej by som tento termínal nemal, lebo neviem či vieš, ale pri každej platbe cez tento terminál musíš platiť banke poplatok, čiže 100% sumy tebe nikdy nepríde :)

Vy dvaja si inak fakt myslíte nejako, že keď sa niečo pokazí tak oni prídu do 5 min. a do 5 min. to opravia, keď ste takí múdry by som chcel vidieť, keby ste boli technici tak ako rýchlo by ste to vy opravili, keď iba zistiť kde je vlastne problém typujem, že niekoľko minút trvá.

Už celkovo neviem čo tu chcete obidvaja riešiť, @Mirko napísal jasnú alternatívu a to im napísať na chat, a nič viac tu na fóre nie je čo riešiť, reálne ďalej môžete riešiť, nejaké odškodné ale to bude len nejaká malá čiastka s faktúry za čas čo neboli služby dostupné, a nič iné nedostaneš, nič iné ich nezaujíma.

 

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

mas na tom postavenie zivobytie/podnikanie. zaplat si produkty pre firrmy. len tak narychlo som hodil do google a hned prvy odkaz: 

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=2ahUKEwjE3Iia9JXeAhUDLewKHdULAjEQFjAAegQICBAC&url=https%3A%2F%2Fwww.telekom.sk%2Fsubory%2F967a92b3962d842164c64199253e6d8c&usg=AOvVaw2A0qaZ4gcCCvfo8N8IYeva

PRODUKT MAGENTA OFFICE INTERNET
A mas aj 4G zalohu v pripade vypadku. ak si platis net pre domacnosti tak sice je mrzute, ked nieco nefunguje s tym suhlasim ale tvoja blbost ze nemas firmeny proukt alebo zalohu od ineho providera  a darmo tu teraz dupes nozickami. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pánko má postavené živobytie na internete a je skúpy zaplatiť za firemný internet so zálohou. Snáď k zamestnancom je štedrejší. ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To sú tí dnešní zamestnávatelia, všetko mať čo najlacnejšie :D Mne skôr príde, že nemá ani firmu, síce tu píše, že má internetové rádio či čo to, ale robí to doma na obyčajnom internete bez zálohy. No čo poučenie pre neho mať zálohu keď niečo také robí :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar