Nový paušál

Otázka

• 0

Chcem sa opýtať či je možné aby mi bol schválený  paušál aj keď som začal pracovať len na začiatku septembra. Keďže aj v predajni chceli výpis z účtu za posledné 3 mesiace ale pred troma mesiacmi som bol ešte študent a prvú výplatu som dostal až tento mesiac.

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

• 1

"požadované doklady:

1. výpis z bankového účtu s pozitívnym zostatkom vyšším ako 300 EUR  s pravidelným obratom alebo
2. 3 faktúry za mobilné služby u konkurenčného operátora alebo
3. zlatú alebo platinovú kreditnú kartu alebo
4. dva doklady zo skupiny fakturačnych dokladov: SIPO, faktúra za nájomné, plyn, elektrinu, káblovú televíziu, (minimálna hodnota dokladu je 20,- EUR), pracovná zmluva.

Doklady musia byt vystavené na rovnaké meno, priezvisko a adresu, ako ma záujemca o aktiváciu služby a nesmú byť staršie ako 3 mesiace."

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Ďakujem za odpoveď🙂

Ale keď som ešte bol študentom tak som mi na účet chodilo maximálne 30e a že či nebude problém že už po prvom mesiaci v robote si chcem požiadať o paušál. Povedali mi že chcú výpis z účtu za posledné 3 mesiace ale júl a august som bol registrovaný ako študent, či mi to schvália po jednom mesiaci v práci.

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

V bode 4. je uvedené aj pracovná zmluva:-) ale jeden mesiac je asi málo, záleží asi aj od výšky paušálu a typu telefónu, ktorý si berieš.

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Ahoj @fre_do,

odpoveď od @ASK som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka

Zdieľať tento príspevok

Odkaz na príspevok
  • 0

Ďakujem za odpoveď🙂