Otázka

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dnes si druhý, kto má problém s aplikáciou. Môže ísť o výpadok, skús sa informovať na FB alebo  aplikacia@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ani mne nefungovala apka 2 dny a teraz už funguje je to asi preto že testujú novú verziu apky.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Novú verziu appky testujeme už skoro 3 mesiace, a počas tej doby som nezaznamenal aby bola ovplyvnená aktuálna (stará) appka.

Každý problém ohľadom appky sa zasiela na riešenie cez email aplikacia@telekom.sk.

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar