Notebook

Otázka

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,chcem sa spýtať prečo mi bol povedaní iný postup ako ma byť pri reklamacii.
Konečne som sa po mesiaci dočkal vybavenia dvoch objednávok predlženie zmluvy a zmena pevnej linky čisla.
Lenže ake bolo moje rozčarovanie ked  niotebook mi fungoval len jeden deň  na druhy deň sme ho zapli že si pustíme cd  a vtom mi na lcdčku zostali same pásiky a notebook na nič nereagoval ,tak som volala do telekomu a tam mi bolo povedane že si mam zavola ť technikovi do AGEM  že pod tu firmu spadaju záruky.
OK tak som si z AGM  všetko vybavila ale čo mi včera prišlo som skoro šok dostala ,reklamacia zamietnutá lebo je prasknutý dyspley? Dyspley nebol prasknutííííííííí.
Tak som si volala do lenova ako mi v sprave odporučili v AGEM  a tam mi bolo povedané že to vy ako spolonosť Telekom ste to mali riešiť a vymeniť kus za kus .
A čo sa týka pevnej linky ok zmenene číslo  ale za ake? Každe rano tu mam 20 telefonatov že hladaju doktorku a chcu sa objednať,
Príde mi to že po mesiaci ste konečne  vyriešili moje objednavky ale nie tak ako by som chcela pripada mi to ako naschvál ,nič nejde ako ma .
Prečo mi nebolo povedane že treba isť prve na vašu predajnu ale hned za servisakom?

Editoval denisapopluharova

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

11 odpovedí na túto otázku

  • 0

Tento prípad je potrebné riešiť cez podnety - napíšte si mali na adresu marketing@telekom.sk, tu Vám s tým nepomôžeme.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Taktiež to by som chcel vidieť toho kto povedal ti, že to máš riešiť s AGEM-om keď si to kúpila u Telekomu, zároveň aj tvoja chyba, že logicky by si mala ísť hneď do Telekomu presnejšie do hociktorej pobočky a oni to musia reklamovať, síce to pošlú AGEM-u ale aj tak ty si kupovala notebook cez Telekom, čiže Telekom by ťa nemal čo odkazovať na toho predajcu od ktorého oni kupujú, takisto keď niekto reklamuje mobil napríklad Samsung ho nemôžu poslať aby išiel do Samsungu ho reklamovať si myslím. Jedine ti teraz ostáva to čo vyššie bolo napísané.

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mam v poslednom čase velku smolu zo spoločnosťou Telekom Zadavala som si objednavku v  auguste. 
Stale som si vyvolavala na zak.linku ako mi stoji objednavka a dostavala som odlišne odpovede.
Naposledy my bolo povedane že to urguju a nakonec mi bolo povedane že boli zrušene obe objednavky .
Ked som to tu na stranke riešila tak mi tu odpisali že na druhy deň mam čakať kuriera aj sa stalo ,žiadnu vec čo som si brala s telekomu som ešte neriešila cez reklamaciu toto je  prvá a takto to dopadlo ,mam produkt ,ktorý nieje mojou vinou nefunkční a mam zaň platiť 2 roky?
Je to dosť neseriozne že každy vam s tej spoločniosti povie niečo úplne ine a nakonec ked si tam volate vam povedia že tam nemaju ani záznam z hovoru ,tak potom o čom je  to celé?

 

Tento prípad je potrebné riešiť cez podnety - napíšte si mali na adresu marketing@telekom.sk, tu Vám s tým nepomôžeme.

Písal som tam.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Taktiež to by som chcel vidieť toho kto povedal ti, že to máš riešiť s AGEM-om keď si to kúpila u Telekomu, zároveň aj tvoja chyba, že logicky by si mala ísť hneď do Telekomu presnejšie do hociktorej pobočky a oni to musia reklamovať, síce to pošlú AGEM-u ale aj tak ty si kupovala notebook cez Telekom, čiže Telekom by ťa nemal čo odkazovať na toho predajcu od ktorého oni kupujú, takisto keď niekto reklamuje mobil napríklad Samsung ho nemôžu poslať aby išiel do Samsungu ho reklamovať si myslím. Jedine ti teraz ostáva to čo vyššie bolo napísané.

Mám to na fb stranke kde mi to napísali a a jsom si preistotu volala tam  a to iste mi bolo povedane 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Samer303, riesi sa to aj takto, zavolas do agemu, oni poslu kuriera, ktory prevezme zariadenie alebo ho odnesies do predajne a oni ho poslu do agemu.  takto to funguje uz niekolko rokov, pamätam si ze kamos takto riesil reklamaciu (nie zariadenia od telekomu) pred cca 8 rokmi  

a teraz to zalezi od servisu, ak sa servis vyjadri ze ide o mechanicke poskodenie na ktore sa nevztahuje zaruka tak ani telekom s tym nic nespravi. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Pepsi chápem, ono možno hlavne všetci idú rovno do AGEM-u kvôli tomu, že rovno pri notebooku od Telekomu príde záručný list do AGEM-u, ale typujem, že je možné zájsť na Telekom pobočku a tam to reklamovať, teda malo by to byť možné keďže to kupujeme od Telekomu a to, že oni od Agemu to môže všetkým byť jedno, za zariadenie neplatíme Agemu ale Telekomu. Ale vlastne princíp je stále rovnaký, keďže aj tak pri reklamácií u Telekomu by to poslali tak či tak AGEM-u na reklamáciu, čiže pravda Telekom nijak toto neovplyvní ak to AGEM zamietne.

 

Lenže ake bolo moje rozčarovanie ked  niotebook mi fungoval len jeden deň  na druhy deň sme ho zapli že si pustíme cd  a vtom mi na lcdčku zostali same pásiky a notebook na nič nereagoval

A ešte k tejto vete, ak notebook prvý deň od kúpy fungoval a druhý deň už nie, a zamietli reklamáciu, tým pádom si zaplatil za niečo čo nemôžeš využívať a len tak dáš Telekomu peniaze.

 

Tak som si volala do lenova ako mi v sprave odporučili v AGEM  a tam mi bolo povedané že to vy ako spolonosť Telekom ste to mali riešiť a vymeniť kus za kus .

Tak tejto vete fakt asi nechápem, písala si do LENOVA kde ti povedali, že spoločnosť Telekom by mala vymeniť kus za kus? Nie je to blbosť? 

Celkovo dotyčná všetko napísala strašne chaoticky, raz píše o vybavení objednávok a zmene čísla, potom o reklamácii notebooku, potom zase nevie aké má nové číslo na pevnú linku :D Najlepšie to celé bude asi uzavrieť s tým, že tu na fóre nepochodíš, treba na písať na ten e-mail čo bol spomenutý, a ak si tam písala tak už len čakať na odpoveď, tu na fóre viac nie je čo riešiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

@Samer303, riesi sa to aj takto, zavolas do agemu, oni poslu kuriera, ktory prevezme zariadenie alebo ho odnesies do predajne a oni ho poslu do agemu.  takto to funguje uz niekolko rokov, pamätam si ze kamos takto riesil reklamaciu (nie zariadenia od telekomu) pred cca 8 rokmi  

a teraz to zalezi od servisu, ak sa servis vyjadri ze ide o mechanicke poskodenie na ktore sa nevztahuje zaruka tak ani telekom s tym nic nespravi. 

Ano rieši lenže ja som im poslala len poskodeny že bol lcd dyspley robilo mi to cez celu obrazovku čiary a ked mi ho vracali už bol prasknutí dyspley 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neviem čo je tu chaotické.Dala som si predlžiť zmluvu na existujuci produkt ktorému som si zobrala aj notebook.A hned som si menila aj čislo pevnej linky lebo ma obťažovalo jedno číslo každý deň.Objednavku som mala tam zadanu už 27.8.2018 a bola mi vybavená až 27.9.2018.
Aj to som si musela stale vyvpolavať do Telekomu ako stoja moje objednávky a pokažde som dostala inú odpoved,takže chaoticke to bolo z telekomu nie odomna .Nakonec som si volala  26.9 do telekomu kde mi bolo povedane že obe moje objednavky su zrušené !!!!!!!!!!!!!!
A ani som nevedela prečo.....Zak.linka plus predajna v Nových Zámkoch  dávaju milné informácie a potom to tak dopadne ako to dopadlo.
Je pravda že hned na druhy deň to je 27.9.2018 som mala všetko vybavené aj notebook aj zmenu čísla,lenže notebook mi išiel celkove 2 dni a pevna linka čo mi zm,enil číslo tak  som bola rada že budem mať konečne klud a nebude ma otravovať nikto tak to začalo odznova lebo sme dostali tel.číslo po nejakej doktorke  a tak mam každe ráno aj 15 hovorov na objednavku k nej :( 
A ked som si písala aj v pondelok volaal do telekomu tak mi povedali aj napísali že mam si zavolať to AGEM že tam maju servisaka  a nepovedali že treba isť na predajnu !!!!! Tak som si tam volala a dohodla sa na kurierovi čo ho  prevezme a  ake bolo moje rozčarovanie ked mi prišiel notebook po 5 dňoch a  že zavada bola prasknutí dyspley čo vobec nebol!!!!A ked už ide o to písala som aj na ten meil a nikto sa neozíva,moje skusenosti poseldne roky s telekomom   zlé,zda sa mi že ked ste nový zákaznik dobre že sa nepretrhnú aby boli milí,ochotní ale ak ste tam už  roky rokuce tak si vás pinkaju z jednej strany na druhú .
Snad to je zrozumitelne napíane .................

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to si myslim ze je jedno ci po neho pride kurier (co je pohodlnejsie) alebo sa s nim bude teregat do telekomu ktory to aj tak poslu do agemu - toto je zbytocne riesit 

1 - 2 dni ide a potom nefunguje, asi ma ukamenujes ale nerozmyslala si aj nad tym ze mohlo dojst k poskodeniu z tvojej strany, deti, manzel, pes, macka .... ? 

Samer ti ale napisal presne ako to je, my tu mozeme len hadat co a ako, musis pockat na odpoved z telekomu. Ktoru im poskytne agem 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Znašej strany som si na 100% ista že nie.
Prečo?  lebo som ho mala len ja a ked som dala do mechaniky cd tak mi začal dyspley  robiť čiary po celej obrazovke .
Nik iny na ňom nebola viem že  by som určite  si ho naschval alebo ako kolvek nepoškodila nový notebook.
A neboj neukamenujem ťa  :) .
Len mi je luto že su s Telekomom  stale len a len problémy . :( 
Ked zákaznik nezaplati dva dni faktúru tak už vypisuju že ju treba čo najrýchlejšie platiť ,ale ked zákaznik potrebuje od ných pomoc nedočká sa  :(  čo je fakt  na zaplakanie.
Vôbec im nezáleži na zákaznikovi,to je všetko ....

Editoval denisapopluharova

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to som rad :) 

v tom pripade len pockat na vyjadrenie zo servisu a asi by som si vyziadal detailne vyjadrenie co spôsobilo to ze sa NTB takto sprava. ci ide o poskodenie LCD alebo kabla alebo coho. nechcem ich obranovat ale ziaden "obchod" nevie ovplyvnit co sa stane so zariadenim, moze to byt vyrobna vada a pod. , a zaruka sa na to nevztahuje ? no teraz musis iba pockat ako sa k tomu postavia. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz