Dobrý deň,chcem sa spýtať prečo mi bol povedaní iný postup ako ma byť pri reklamacii.
Konečne som sa po mesiaci dočkal vybavenia dvoch objednávok predlženie zmluvy a zmena pevnej linky čisla.
Lenže ake bolo moje rozčarovanie ked niotebook mi fungoval len jeden deň na druhy deň sme ho zapli že si pustíme cd a vtom mi na lcdčku zostali same pásiky a notebook na nič nereagoval ,tak som volala do telekomu a tam mi bolo povedane že si mam zavola ť technikovi do AGEM že pod tu firmu spadaju záruky.
OK tak som si z AGM všetko vybavila ale čo mi včera prišlo som skoro šok dostala ,reklamacia zamietnutá lebo je prasknutý dyspley? Dyspley nebol prasknutííííííííí.
Tak som si volala do lenova ako mi v sprave odporučili v AGEM a tam mi bolo povedané že to vy ako spolonosť Telekom ste to mali riešiť a vymeniť kus za kus .
A čo sa týka pevnej linky ok zmenene číslo ale za ake? Každe rano tu mam 20 telefonatov že hladaju doktorku a chcu sa objednať,
Príde mi to že po mesiaci ste konečne vyriešili moje objednavky ale nie tak ako by som chcela pripada mi to ako naschvál ,nič nejde ako ma .
Prečo mi nebolo povedane že treba isť prve na vašu predajnu ale hned za servisakom?
Pridal (editované)
Dobrý deň,chcem sa spýtať prečo mi bol povedaní iný postup ako ma byť pri reklamacii.
Editoval denisapopluharovaKonečne som sa po mesiaci dočkal vybavenia dvoch objednávok predlženie zmluvy a zmena pevnej linky čisla.
Lenže ake bolo moje rozčarovanie ked niotebook mi fungoval len jeden deň na druhy deň sme ho zapli že si pustíme cd a vtom mi na lcdčku zostali same pásiky a notebook na nič nereagoval ,tak som volala do telekomu a tam mi bolo povedane že si mam zavola ť technikovi do AGEM že pod tu firmu spadaju záruky.
OK tak som si z AGM všetko vybavila ale čo mi včera prišlo som skoro šok dostala ,reklamacia zamietnutá lebo je prasknutý dyspley? Dyspley nebol prasknutííííííííí.
Tak som si volala do lenova ako mi v sprave odporučili v AGEM a tam mi bolo povedané že to vy ako spolonosť Telekom ste to mali riešiť a vymeniť kus za kus .
A čo sa týka pevnej linky ok zmenene číslo ale za ake? Každe rano tu mam 20 telefonatov že hladaju doktorku a chcu sa objednať,
Príde mi to že po mesiaci ste konečne vyriešili moje objednavky ale nie tak ako by som chcela pripada mi to ako naschvál ,nič nejde ako ma .
Prečo mi nebolo povedane že treba isť prve na vašu predajnu ale hned za servisakom?
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach