Úhrada faktúry cez moj telekom

Otázka

  • 0

Včera som uhradil faktúru cez môj telekom no stále mi neukazuje že faktura bola uhradená platba určite prebehla úspešne došla mi aj potrvdzovacia sms .

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Chvíľu môže trvať dokým sa pripíše platba na účet Telekomu, a zároveň tiež dokým to zapíšu na Môj Telekom. Už sa takáto podobná vec rozoberala, proste netreba to riešiť, ak s tvojej strany prebehla ako píšeš platba v poriadku a odišli ti peniaze z účtu, nič by som proste neriešil, toto je iba malý detail, ktorý nie je potrebné riešiť.

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aha volal som a bolo mi povedané že platba bude akceptovana do 3 prac dní 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vidíš, takže aj tak pokiaľ viem ak si to platil včera tak prešiel 1 deň, čiže až tak v stredu max. štvrtok  to bude akceptované.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak si uviedol spravny VS a poslal na spravny ucet tak sa nemusis bat. Prevod v ramci jednej banky prebehne do 24 hod. samozrejme cez vikend bankove prevody neprebiehaju , prevod v ramci rozlicnych bank prebehne do 3 pracovnych dni. mne ked pride potvrdenie o prijati platby na email tak sa to zobrazi ako uhradene aj v moj telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz