Neschopnosť Telekomu

Otázka

  • 0

Chcela by som vedieť načo mate  predajne a zak.linky ked na ani jednej nedostanem normálnu odpoved čo sa týka  vaších služieb.
Stáleho zákaznika si pohadzujete ako horúci zemiak.
Od 28.8.2018 som si dala objednavku na predlženie zmluvy a chcela som zobrať notebook.
P.Gašpar ktorý to so mnou riešil mi povedal že treba poslať podpísanu zmluvu a potom bude vyskladnený produkt,a do dnešného dna nič.
Povedal mi že všetko je už spravene ako ma byť  a čo sa dnes dozviem ? ž e moje dve objednavky su  zrušene,ale neviem prečo,žeby tam u vás nevedeli čo robi lava a prava ruka?

To myslite vážne že mam čakať do 5.10.2018 
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Presne tak , ľavá ruka nevie čo robí pravá .

Mne sa stalo pri predlžovaní internetu : na stránke sa nedal k službe objednať samotný router tak som to riešil cez telefón , veď v pohode , opýtal som sa že aký router momentálne dávajú k službe , odpoveď znela : neviem :) tak asi žijeme v dobe kamennej keď nevieme pozrieť do systému :)

Nakoniec som sa teda rozhodol že si to vyriešim na predajni . samozrejme že ani tam nevedeli aký router dávajú k službe :)

A zlatý kliniec bol keď som si chcel zobrať k službe Devolo adaptér , dokonca ho mali aj na predajni , wooou :)  Ale radosť ma pomynula keď mi pracovník nemohol spomínaný adaptér dať lebo sa nedalo do systému priradiť jeho seriové číslo , asi zas doba kamenná :)  Tak som si ho dal poslať kuriérom a cca týždeň som si počkal , veď prečo nie :)

Keď to takto pôjde ďalej tak sa porúčam ku konkurencii ;) a to už asi čoskoro aj s mojimi dvoma paušálmy

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na MT 0903525061 bola daná ponuka na bezplatné hovory na 7 dní za 1 euro.Zo správy nebolo jasné,že ide o nekonečnú aktiváciu služby. Túto službu už nechceme,deaktivujte ju.Zároveň žiadame neposielať nám  nepodstatné správy  v nočných hodinách,ako posledne o 00:05!!.Vám to asi vyhovuje,možno Vás to baví,ale nás obťažuje.Vaše pon uky do budúcna za takýchto podmienok nechceme

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To je snad žart.Tak zase mi bolo povedane že moja objednavka je v riešeni ale nie tak ako som ju ja zadala  to už je fakt choré,dajte tam ludí čo sa tomu rozumeju a vy ako spoločnosť mate aj zaujem o zákaznikov?
V poslednom čase sa presviečam že ani nie.
 

Editoval/-a denisapopluharova

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar