Neschopnosť Telekomu

Otázka

  • 0

Chcela by som vedieť načo mate  predajne a zak.linky ked na ani jednej nedostanem normálnu odpoved čo sa týka  vaších služieb.
Stáleho zákaznika si pohadzujete ako horúci zemiak.
Od 28.8.2018 som si dala objednavku na predlženie zmluvy a chcela som zobrať notebook.
P.Gašpar ktorý to so mnou riešil mi povedal že treba poslať podpísanu zmluvu a potom bude vyskladnený produkt,a do dnešného dna nič.
Povedal mi že všetko je už spravene ako ma byť  a čo sa dnes dozviem ? ž e moje dve objednavky su  zrušene,ale neviem prečo,žeby tam u vás nevedeli čo robi lava a prava ruka?

To myslite vážne že mam čakať do 5.10.2018 
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Presne tak , ľavá ruka nevie čo robí pravá .

Mne sa stalo pri predlžovaní internetu : na stránke sa nedal k službe objednať samotný router tak som to riešil cez telefón , veď v pohode , opýtal som sa že aký router momentálne dávajú k službe , odpoveď znela : neviem :) tak asi žijeme v dobe kamennej keď nevieme pozrieť do systému :)

Nakoniec som sa teda rozhodol že si to vyriešim na predajni . samozrejme že ani tam nevedeli aký router dávajú k službe :)

A zlatý kliniec bol keď som si chcel zobrať k službe Devolo adaptér , dokonca ho mali aj na predajni , wooou :)  Ale radosť ma pomynula keď mi pracovník nemohol spomínaný adaptér dať lebo sa nedalo do systému priradiť jeho seriové číslo , asi zas doba kamenná :)  Tak som si ho dal poslať kuriérom a cca týždeň som si počkal , veď prečo nie :)

Keď to takto pôjde ďalej tak sa porúčam ku konkurencii ;) a to už asi čoskoro aj s mojimi dvoma paušálmy

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na MT 0903525061 bola daná ponuka na bezplatné hovory na 7 dní za 1 euro.Zo správy nebolo jasné,že ide o nekonečnú aktiváciu služby. Túto službu už nechceme,deaktivujte ju.Zároveň žiadame neposielať nám  nepodstatné správy  v nočných hodinách,ako posledne o 00:05!!.Vám to asi vyhovuje,možno Vás to baví,ale nás obťažuje.Vaše pon uky do budúcna za takýchto podmienok nechceme

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To je snad žart.Tak zase mi bolo povedane že moja objednavka je v riešeni ale nie tak ako som ju ja zadala  to už je fakt choré,dajte tam ludí čo sa tomu rozumeju a vy ako spoločnosť mate aj zaujem o zákaznikov?
V poslednom čase sa presviečam že ani nie.
 

Editoval denisapopluharova

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar