Appka nieje pre pevne sluzby?

Otázka

  • 0

Som klient.

Mam len pevne sluzby.

V zone Moj Telekom na mna vyskocilo, nech si nainstalujem appku.

Nainstaloval som si appku.

Appka vyhlasila, ze aby sa aktivovala, musim vypnut wifi a byt v mobilnej datovej sieti Telekomu.

Lenze ja vyuzivam mobilne sluzby ineho operatora.

Ako si ja, ako klient len pevnych sluzieb, aktivujem aplikaciu v mobile?

Alebo pre pevne sluzby nieje urcena a teda nemozem vidiet spotrebu pevnych sluzieb, ako ju vidim v zone Moj telekom?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

@mafiaa, aktuálna verzia aplikácie slúži na sledovanie spotreby mobilných služieb. To je ale iba dočasný stav. V spolupráci s niektorými užívateľmi tu z fóra ( za čo im veľmi ďakujeme) testujeme novú verziu, ktorá umožní sledovanie pevných služieb.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Môžem potvrdiť, sám som tester. Až na pár nedostatkov(ktoré sa dúfam čoskoro vyriešia), je táto apka oproti predchádzajúcej verzii nebo a zem. ?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @mafiaa

možno si si už všimol, máme novú Telekom appku, ktorú testovali aj užívatelia nášho fóra. Do appky sa môžeš prihlásiť rodným číslom alebo účtom Môj Telekom, ak u náš nemáš aktívnu mobilnú službu. Zobrazia sa ti všetky produkty ale pri internete sa nezobrazuje spotreba. 

@Ľuboš

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar