Otázka

  • 0

Dobry den dneska som bola vypnuta z dôvodu nezaplatenia faktúry, lenže ja som faktúru zaplatila už 3.9. Ale až teraz som zistila že som dala zlý variabilný symbol. Na telekom služby sa mi nedá zavolať posielala som tam už aj mail a nik mi neodpovedá. Zavolať tam môžem až večer ked dojde manzel s práce inak sa mi nedá. Len potrebujem to urýchliť.  Radte....... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Poslať doklad o úrade mailom na adresu pohladavky@telekom,sk a uveďte tam aj svoje identifikačné údaje napr. Kód adresáta z faktúry. Dohľadajú to a služby Vám zapoja.Prípadne volajte 12 313 - spoplatnenie hovorov na danej linke sumou 0,24€ za minútu s DPH na prvé 3 minúty hovoru a sumou 0,60€ za minútu s DPH po 3.minúte. Požiadajte si aj o odpustenie poplatku za znovuzapojenie, možno Vám vyhovejú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar