platba

Otázka

  • 0

číslo adresáta:3065476701

mám neobmedzené limitné inkaso. prečo neuhrádzate aj faktúry s vyššou sumou? dakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Vaše otázky by ste mali smerovať na oficiálny mail spoločnosti marketing@telekom.sk 

Tu si radia väčšinou len užívatelia navzájom.

Inak  Vaše otázky viete doriešiť aj osobne na predajni Telekom, čo sa týka limitu, môže byť z minulosti nastavený, ale dá sa zmeniť - taktiež je možné požiadať aj o zmenu zúčtovacieho obdobia na iné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mám tiež problém, a to, že splatnosť faktúry mám posledný deň v mesiaci, a predtým som mal splatnosť 27: v mesiaci. Taktiež mám zriadené inkaso a aj keď je splatnosť posledný deň v mesiaci, mandát vykoná Telekom až 3. nasledujúci mesiac, ale vtedy mi odchádzajú aj iné inkasa a potom mi pošlu SMS, že nemám dostatok prostriedkov na vykonanie mandátu.

Nerozumiem ich postupu a už vôbec nerozumiem, prečo mi zmenili bez môjho vedomia dátum splatnosti.

Číslo adresáta: 3028063802

Editoval/-a karolbesina
Opomenul som vložiť číslo adresáta

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar