platba

Otázka

  • 0

číslo adresáta:3065476701

mám neobmedzené limitné inkaso. prečo neuhrádzate aj faktúry s vyššou sumou? dakujem za odpoveď

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Ja mám tiež problém, a to, že splatnosť faktúry mám posledný deň v mesiaci, a predtým som mal splatnosť 27: v mesiaci. Taktiež mám zriadené inkaso a aj keď je splatnosť posledný deň v mesiaci, mandát vykoná Telekom až 3. nasledujúci mesiac, ale vtedy mi odchádzajú aj iné inkasa a potom mi pošlu SMS, že nemám dostatok prostriedkov na vykonanie mandátu.

Nerozumiem ich postupu a už vôbec nerozumiem, prečo mi zmenili bez môjho vedomia dátum splatnosti.

Číslo adresáta: 3028063802

Editoval karolbesina
Opomenul som vložiť číslo adresáta

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vaše otázky by ste mali smerovať na oficiálny mail spoločnosti marketing@telekom.sk 

Tu si radia väčšinou len užívatelia navzájom.

Inak  Vaše otázky viete doriešiť aj osobne na predajni Telekom, čo sa týka limitu, môže byť z minulosti nastavený, ale dá sa zmeniť - taktiež je možné požiadať aj o zmenu zúčtovacieho obdobia na iné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz