Padajuce hovory na iPhone

Otázka

  • 0

Chcem sa opytat majitelov iPhone od verzie 6 vyssie na padajuce hovory, zakupil som si novy iPhone 8 Plus, po vytoceni hovoru nahodne hovor spadne, nepocujem volanu stranu, ona nepocuje mna, v telefone nasledne pocut rusive zvuky, akoby splechot vody (lepsie to opisat neviem), telefon nasledne po par sekundach hovor sam ukonci. Ked chcem znova vytocit posledny hovor, telefon len zahlasi "Hovor zlyhal" Toto sa udeje niekolko krat, telefon necham cca 10s "oddychnut" a nasledne uz hovor vytocit viem. Samozrejme situacia sa pocas hovoru obcas znova zopakuje. Telefon bol 2x reklamovany, druha reklamacia bola vymenou za novu kus, prvy hovor a bum, rovnake spravanie. Jedna znama ma presne ten isty problem, avsak s operatom O2. Vymenena SIM, reset telefonu, kopec riesieni na webe, nic z toho nepomaha. Mate niekto skusenosti s podobnym spravanim od verzie 6 az po najnovsie v kombinacii so SIM od Telekomu? Mam totiz podozrenie, ze softwareovo to bude podobny problem, ako ked pred par rokmi kombinacia SIM (Telekom, Orange) robili problem so zapinajucou sa CLIR sluzbou. Momentalne som na verzii iOS12 a problem pretrvava. Vopred vdaka za vsetky konstruktivne odpovede/rady. PS. Telefon mam z volneho predaja, ale to nehra rolu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

Aj priatelka ma podobny problem s iphonom 8, od vcera poobedia jej zacalo pri odchadzajucom hovore vypinat hovor, pocas hovoru jej aspon 5x hovor padol s hlasenim “hovor zlyhal”. Do vcera s tym nemala problem, nemyslim si, ze to bude telefonom chyba telefonu, ale siete. Mohol by sa k tomu prosim vyjadrit niekto z telekomu? 

Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

zavolali ste na 0800 123 777 ci je to vada mobilu, aktualizacie alebo sieti ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno, skúsil som aj to ale tam tieto typy problémov neriešia. Preto sa pýtam, koľko ľudí má tento problém aby som priamo kontaktoval Apple support s nejakým argumentom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja mám ten istý problém včera som si nainštaloval nový iPhone XS s iOS 12 a tak isto skoro každý hovor mi zlyhá a už som z toho na nervy telefón mám druhý deň deň ďakujem za pomoc 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj, skus 0800123777, v mojom pripade operator poziadal o cislo a cas kedy spadol posledny hovor, kedze som tuto info len tak nevedel, vyriesila to chyba sama, hovor spadol pocas hovoru s operatorom, tym padom mal cas a cislo volaneho. Vzali si par dni na preverenie, potom mi bolo na podnet oznamene, ze ziadny problem nenasli, preventivne restartovali BTS v mojej lokalite. Samozrejme ze mi hovory padaju stale, ale len ked som doma, cize pripojeny na BTS v lokalite, kde byvam, akonahle som mimo tejto lokality, v pokryti inej BTS, vsetky hovoru funguju skvele. Je teda mozne, ze FW od Applu moze mat problem s nejakymi BTS v sprave Telekomu, ale nechcem zbytocne zavadzat.... Zaroven podotykam, ze som skusil SIM inych operatorov, vymenu SIM v Telekome, ine mobilne telefony s Androidom aj iOS, dokonca vymenu telefonu za uplne novy kus v ramci reklamacie. Mozno pomoze sa prestahovat :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, pýtal som sa na to kolegov, mali zopár podnetov, ale vážne zopár a nie je potrebné robiť paniku :D 

V každom prípade pomohol reštart:  Všeobecne - Resetovať - Resetovať nastavenie siete. 

Vyskúšajte to, ak by sa to opakovalo tak mi napíšte do súkromnej správy vaše telefónne číslo a čas hovoru.

@Ľuboš  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Oki vyskúšal som to a uvidím čo tu spravi ďakujem 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.