Viazanost: informacia o nej, predlzenie

Otázka

  • 0

Zaujima, kde na Moj Telekom najdem informaciu o viazanosti, a kde moznost obnovit ju.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ak sa prihlásite do Môj Telekom, záložka Produkty a služby a vyberiete si jeden produkt tak v okne nad produktom je informácia o konci viazanosti, zadať novú objednávku na predlženie služby je možné len cez web - www. telekom.sk , nie cez Môj Telekom.  Momentálne mi funguje informácia o viazanosti len na pevných službách, na mobilných nie:-(

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vidíš to v aplikácii, konkrétne v položke Profil. V môj Telekom to záhadne zmizlo. Tam skutočne vidíš len viazanosť pevných služieb.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz