Otázka

  • 0

Dobrý neskory večer prajem, 3dni nám nejde televízor a ani pevná linka,zahlasili sme poruchu, porobili sme všetky úkony podľa inštrukcií operátora. Chyba je v tomto, že počas búrok vypadáva elektrika a potom sa nevie prijímač znovu pripojit. Bohužiaľ nepodarilo sa sfunkčniť ani jedno zariadenie. Trpezlivo sme čakali na opravára, a nič neprichádza. Čo by sa dalo s tým  spraviť ešte svojpomocne? Ďakujem za pomoc?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Prvá vec, ktorú je potrebné urobiť je vypnúť koncové zariadenie na chvíľu z elektrickej siete, ak zariadenie nenabehne tak len volať na technickú podporu 0800 123 777. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

@Terka ahoj,

nic v zlom, ale co keby ste niekedy vasim zakaznikom skusili pomoct aj vy ako administratori a nie iba oznacovali odpovede ostatnych uzivatelov ako riesenie... 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Dobrý deň prajem RomanR, veľmi pekne ďakujem za tvoj komentár. ?Ja chápem, že nie sme jediní,komu treba "pomôcť" , čo má hnevá, že nikto nič nevie, odpoved je "je to v riešení,má to technik, technici nemajú mobilne číslo, keď náhodou zavolá, určite buď doma lebo keď nie,ide ďalej...nie je možné technikov nikde zastihnúť (možno ráno padajú z neba, nemajú žiadnu centrálu, kanceláriu...)je to celé dosť deprimujúce.prajem ti pekný zvyšok dňa

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Editatruchla,

odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka
 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte folky a TTerka, veľmi pekne ďakujem, že ste sa ozvali a poradili, prajem :)vám pekný deň

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň prajem,@Terka, rada by som vedela,za aký čas je T Com schopný poslať technika na opravu? Je to ako by som bojovala s veternými mlynmi. Voláš do centra v NZ, ani obraz ani zvuk! Už 2 x SMS prepáčte, riešime to, Vaše číslo poruchy je odovzdané technikovi. Reálneho technika nenájdeš, človeka, ktorý by hovoril s tebou face to face, tiež nie. Keby nešlo o moju 86 mamu, ktorej jediná zábava je TV a dorozumievací prostriedok telefón, tak čakám, mrmlem ale počkám si.Jednoducho si nevieme rady.

Ďakujem za prečítanie môjho e-mailu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Editatruchla,

pošli mi prosím do súkromnej správy kontakt na Teba, a kód adresáta z faktúry. Overím v akom stave je riešenie poruchy.

Pekný deň

Terka

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Edita, žial 3 dni sú bežná čakacia doba na technika /vlastná skúsenosť/, ale Telekom sa nebráni poskytnutiu zlavy za obdobie kedy služba nefungovala, vlastne tie dni kedy bola služba nedostupná neplatíš, ale ako to u najlepšieho operátora býva zvykom je tu to ALE, musíš totiž sama iniciovať poskytnutie zĺavy na zákazníckej linke 0800123456. 

Treba mať na TV naladené DVB-T vysielanie pre každý prípad.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar