Otázka

  • 0

Dobrý neskory večer prajem, 3dni nám nejde televízor a ani pevná linka,zahlasili sme poruchu, porobili sme všetky úkony podľa inštrukcií operátora. Chyba je v tomto, že počas búrok vypadáva elektrika a potom sa nevie prijímač znovu pripojit. Bohužiaľ nepodarilo sa sfunkčniť ani jedno zariadenie. Trpezlivo sme čakali na opravára, a nič neprichádza. Čo by sa dalo s tým  spraviť ešte svojpomocne? Ďakujem za pomoc?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Prvá vec, ktorú je potrebné urobiť je vypnúť koncové zariadenie na chvíľu z elektrickej siete, ak zariadenie nenabehne tak len volať na technickú podporu 0800 123 777. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

@Terka ahoj,

nic v zlom, ale co keby ste niekedy vasim zakaznikom skusili pomoct aj vy ako administratori a nie iba oznacovali odpovede ostatnych uzivatelov ako riesenie... 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Dobrý deň prajem RomanR, veľmi pekne ďakujem za tvoj komentár. ?Ja chápem, že nie sme jediní,komu treba "pomôcť" , čo má hnevá, že nikto nič nevie, odpoved je "je to v riešení,má to technik, technici nemajú mobilne číslo, keď náhodou zavolá, určite buď doma lebo keď nie,ide ďalej...nie je možné technikov nikde zastihnúť (možno ráno padajú z neba, nemajú žiadnu centrálu, kanceláriu...)je to celé dosť deprimujúce.prajem ti pekný zvyšok dňa

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Editatruchla,

odpoveď od @folky som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka
 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte folky a TTerka, veľmi pekne ďakujem, že ste sa ozvali a poradili, prajem :)vám pekný deň

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň prajem,@Terka, rada by som vedela,za aký čas je T Com schopný poslať technika na opravu? Je to ako by som bojovala s veternými mlynmi. Voláš do centra v NZ, ani obraz ani zvuk! Už 2 x SMS prepáčte, riešime to, Vaše číslo poruchy je odovzdané technikovi. Reálneho technika nenájdeš, človeka, ktorý by hovoril s tebou face to face, tiež nie. Keby nešlo o moju 86 mamu, ktorej jediná zábava je TV a dorozumievací prostriedok telefón, tak čakám, mrmlem ale počkám si.Jednoducho si nevieme rady.

Ďakujem za prečítanie môjho e-mailu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Editatruchla,

pošli mi prosím do súkromnej správy kontakt na Teba, a kód adresáta z faktúry. Overím v akom stave je riešenie poruchy.

Pekný deň

Terka

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Edita, žial 3 dni sú bežná čakacia doba na technika /vlastná skúsenosť/, ale Telekom sa nebráni poskytnutiu zlavy za obdobie kedy služba nefungovala, vlastne tie dni kedy bola služba nedostupná neplatíš, ale ako to u najlepšieho operátora býva zvykom je tu to ALE, musíš totiž sama iniciovať poskytnutie zĺavy na zákazníckej linke 0800123456. 

Treba mať na TV naladené DVB-T vysielanie pre každý prípad.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar