4G a LTE

Otázka

  • 0

Dobry den, mam Samsung galaxy S5 2017 a prestala mi fungovat 4G siet aj LTE. V systeme mam nastavene oboje. Skusal som aj fabricke nastavenie kratko po resete sa ikonka 4G objavila no znovu prestala fungovat, o LTE ani nehovorim ta tam nebola vobec. V poslednej dobe mam vobec signal uplne slaby.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Skúšali ste volať technikom 0800 123 777, či nemajú v oblasti nejakú poruchu? alebo vyskúšať iný telefón.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skusal si na inom mieste ? si v dobrom pokryti ? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.