Koniec zmluvy

Otázka

  • 0

Zdravím,

 

chcel by som sa opýtať, prišla mi SMS s informáciou o platnosti zmluvy. Je potrebné zmluvu podpisovať alebo sa automaticky predĺži?

Uvažujem nad zrušením Magio TV a potrebujem vedieť ako to je po uplynutí viazanosti.

 

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

Dobrý deň,

zmluva sa automaticky nepredĺži, je nutné ju predlžiť cez zákaznícke centrum.

Po skončení máte možnosť zrušiť zmluvu v zmysle VOP, https://www.google.sk/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom&ved=2ahUKEwj2zJPB3I_dAhWOaFAKHf4fBc0QFjAAegQIARAB&usg=AOvVaw2g6BJOBDJEW9KpupzgqLFJ

Editoval/-a Mirko

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pokiaľ ju nepredĺžim ako sa postupuje? Pretože služba mi je poskytovaná naďalej, avšak ja som zmluvu zatiaľ nepredlžoval.

 

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pol roka po skončení viazanosti fungujete na akciovej cene, následne sa služba zmení na neviazanú s vyššími cenami.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar