Zrusenie

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

prosím vas ako zruším účet na môj telekom ?

Lebo som volal na zákaznícku linku a potreboval som zistiť ako sa dostanem k faktúram za mobilné služby a bolo mi povedané aby som pri Delegovaní služieb zadal 4 miestne ID číslo  , lenže ešte predtým ako som dostal túto informáciu som zadal 6 miestny overovací kód. Tak mi bolo od vás poradené aby som si založil nový účet a zadal tam ID kód. Lenže sa mi nedá zaregistrovať nový účet keďže na svoju email adresu mám už registrovaný účet.

Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0
  • 0

deaktivacia uctu je zbytocna , ved znova deleguj sluzby a zadaj uz spravny kod 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar