kredit

Otázka

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

toto je forum, musis kontaktovat priamo telekom. Na stranke maju chat, alebo zavolaj s ineho cisla na 0800 123 777 / 0800 123 456 alebo ak mas blizko predajnu zajdi tam. 

Skusal si SIM aj v inom mobile? restartoval si svoj mobil ? moznosti je mnoho ale najidealnejsie je napisat alebo zavolat 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Kontaktujte ma na 0911 399 960 , opakovane po dobití kreditu mi zlyhá hovor, nefunguje internet ako keby som kredit ani nemal. Už som tento problem riešil opakovane mesiace do zadu, už na to nemám nervy, na akú riť si platím kredit a vaše služby a podobne ked nič nefunguje ? žiadam opetovne rýchle riešenie situacie. AK sa to bude ešte raz opakovať okamžite prejdem do Orange !!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No nič kašlem na Vás idem do orange, je nehoraznosť aby som mal kredit vyšše 10 eur a nejde mi ani len zavolať či spustiť internet. Opakovaný dlhodobý problém ktorý nie ste schopný vyriešiť. A to ani nehovorím o Vašej webovej stránke, kde pri prehlade spotreby či faktúr mi stále vyhadzuje "neočakávanú chybu" a absolutne mi nič nezobrazý, týmto som s Vami skončil !

A budem vyžadovať vratenie peňazí za dobirý kredit !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @luxo1421,

odpoveď od @Pepsi som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar