Info

Otázka

  • 0

Na vasu linku sa dovolat je katastrofa :-) a za druhe by som sa chcela opytat za co som dostala fakturu za fakturacne obdobie od 14.7.2018 - 15.8.2018 keď technik mi bol telku napajat ku dnu 15.8.2018 ? 

0A3D5FD6-A91D-4D1A-A935-427A728E1EE9.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

Keďže ste službu začali využívať počas fakturačného obdobia, bola Vám fakturovaná alikvótna čiastka od sprevádzkovania služby až do konca obdobia + služba na ďalšie fakturačné obdobie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Barbora1234567890

odpoveď od @Mirko  som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar