Nesprávny VS

Otázka

  • 0

Dobrý den,

 pri uhrade mesacnej faktury mobilneho internetu som pouzila VS z predchadzajuceho mesiaca...co s tým?

Vdaka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Čo mám robiť, ak som uhradil faktúru a uviedol som nesprávny variabilný symbol?

V prípade, že ste uhradili faktúru s nesprávnym variabilným symbolom, môžete poslať doklad o úhrade doplnený o správny variabilný symbol na e-mailovú adresu:

  • pohladavky.mob@telekom.sk (v prípade služieb mobilnej siete)
  • pohladavky.pev@telekom.sk (v prípade služieb pevnej siete)

Poslaním uvedeného dokladu zabezpečíte, že vaša platba bude v našich systémoch zaevidovaná správne.

alebo na čísle 12313 (hovor bude spoplatnený)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Janette,

odpoveď od @ASK som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobry den, mne sa stalo to iste a oparatorka c call centre mi povedala ze to nemusim riesit lebo v Telekome, zrejme, vedia urcit podla c.uctu od koho platba prisla a podla sumy vedia priradit platbu k danej fakture/mesiacu. Tak teda neviem ci mam niekoho kontaktovat aby to bolo vporiadku

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pre istotu na email preposlať  screen platby spolu s VS, aby nedošlo k nedorozumeniu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar