Vyššia faktúra

Otázka

  • 0

Môžem vedieť z akého dôvodu som dnes platila faktúru o 0,90€ vyššiu ???????? a nehovorte mi tu o žiadnom informačnom emaily ani sms, či liste ohľadom zvyšovania poplatkov lebo nič také sme doteraz nedostali ! Ak je to naozaj tak,že ste si zvyšovali a svojich zákazníkov si nevážite ani len na tak málo aby ste poslali jeden email, tak hneď ako nám skončí viazanosť odchádzame od vás celá rodina aj s mobilnými paušálmi, nielen TV !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

ak ste nedostali žiadnu informáciu  o zvýšení cien, kontaktujte nášho admina @Ľuboš.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj listom to chodilo aj mailom. Ak neprisiel da sa preposlat a treba skontrolovat ci je spravna adresa mailova ci ste nemenili adresu a podobne...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Posielali e-mail (mozete mat zmenenu adresu alebo vam to spadlo do spamu). A kvoli 90 centom robit takyto humbug a odchadzat od operatora, to sa naozaj oplati,,, :o

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napíšte si radšej podnet mailom na adresu marketing@telekom.sk, určite preveria, prečo ste oznámenie nedostali a s nimi sa určite dohodnete na riešení Vašej situácie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak pri tom množstve koľko e-mailov malo všetkým zákazníkom prísť sa ani nevidím, že niektorým asi ani neprišiel e-mail, ale zase tak internet bol dosť plný toho o zvyšovaní cien takže bolo ťažké nevšimnúť si to. 

Ale tiež nechápem, prečo @lazarcikovap robí takú vec ako keby ho/ju okradli o stovky či tisíce eur, jedna sa o 0,90€ mesačne navyše, to hádam neskrachuješ aj s rodinou, otázne je stále, či sa pozeráš na správny e-mail, na ten ktorý bol uvedený v Telekome, je jasné, že ti to predsa nepríde na druhý e-mail ktorý využívaš dajme tomu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vidím, že ste tu všetci zjedli všetku múdrosť sveta. Takže ešte raz, žiadny e-mail sme nedostali, nie je v doručených správach, nie je v spame, nie je v koši, žiadnu novú mailovú adresu nemám, adresu trvalého pobytu sme naposledy menili pred 4 rokmi, v tejto spoločnosti sme 1 rok. A "humbuk" kvôli 0,90€? Nie moja rodina na tých centoch neskrachuje, ale ide za prvé o princíp, že idem zaplatiť faktúru a odrazu z ničoho nič mám platiť viac, napriek tomu že zmluva bola podpísaná inak! A nielen, že si Telekom dovolil zrušiť nám pár programov za ktoré naďalej platíme ale napríklad taká Tuki TV za ktorú si platím, tí čo ju nemajú predplatenú ju aj tak majú v kuse zadarmo, cez prázdniny, cez Vianoce atď, a ja som si kvôli tejto tv nechala väčší balíček o 5€ drahší. Ďalej, "humbuk" robím aj preto, že keď sme sem prešli s telefónom, hneď na začiatku sme boli oklamaní. Tých 0,90€ by som neriešila ale žiaľ bolo toho za ten rok viac a už mám toho dosť. Ako som povedala, končí viazanosť a dovidenia, vy, ktorý ste spokojní sa láskavo zdržte komentárov, nie som na to zvedavá ;-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak niekde nastala chyba, ako som písal e-maily chodili všetkým existujúcim zákazníkom, ktorý majú TV a Internet a tých zákazníkov je veľmi veľa, možno nastal nejaký problém, ale ťažko povedať. 

Nebyť informovaný to je nanič to je pravda. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aha, ak ide o princip, tak to pardon a uz som ticho. Principialnym 90 centovym totiz patri svet. :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar