Vyššia faktúra

Otázka

  • 0

Môžem vedieť z akého dôvodu som dnes platila faktúru o 0,90€ vyššiu ???????? a nehovorte mi tu o žiadnom informačnom emaily ani sms, či liste ohľadom zvyšovania poplatkov lebo nič také sme doteraz nedostali ! Ak je to naozaj tak,že ste si zvyšovali a svojich zákazníkov si nevážite ani len na tak málo aby ste poslali jeden email, tak hneď ako nám skončí viazanosť odchádzame od vás celá rodina aj s mobilnými paušálmi, nielen TV !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

ak ste nedostali žiadnu informáciu  o zvýšení cien, kontaktujte nášho admina @Ľuboš.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aj listom to chodilo aj mailom. Ak neprisiel da sa preposlat a treba skontrolovat ci je spravna adresa mailova ci ste nemenili adresu a podobne...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Posielali e-mail (mozete mat zmenenu adresu alebo vam to spadlo do spamu). A kvoli 90 centom robit takyto humbug a odchadzat od operatora, to sa naozaj oplati,,, :o

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Napíšte si radšej podnet mailom na adresu marketing@telekom.sk, určite preveria, prečo ste oznámenie nedostali a s nimi sa určite dohodnete na riešení Vašej situácie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak pri tom množstve koľko e-mailov malo všetkým zákazníkom prísť sa ani nevidím, že niektorým asi ani neprišiel e-mail, ale zase tak internet bol dosť plný toho o zvyšovaní cien takže bolo ťažké nevšimnúť si to. 

Ale tiež nechápem, prečo @lazarcikovap robí takú vec ako keby ho/ju okradli o stovky či tisíce eur, jedna sa o 0,90€ mesačne navyše, to hádam neskrachuješ aj s rodinou, otázne je stále, či sa pozeráš na správny e-mail, na ten ktorý bol uvedený v Telekome, je jasné, že ti to predsa nepríde na druhý e-mail ktorý využívaš dajme tomu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vidím, že ste tu všetci zjedli všetku múdrosť sveta. Takže ešte raz, žiadny e-mail sme nedostali, nie je v doručených správach, nie je v spame, nie je v koši, žiadnu novú mailovú adresu nemám, adresu trvalého pobytu sme naposledy menili pred 4 rokmi, v tejto spoločnosti sme 1 rok. A "humbuk" kvôli 0,90€? Nie moja rodina na tých centoch neskrachuje, ale ide za prvé o princíp, že idem zaplatiť faktúru a odrazu z ničoho nič mám platiť viac, napriek tomu že zmluva bola podpísaná inak! A nielen, že si Telekom dovolil zrušiť nám pár programov za ktoré naďalej platíme ale napríklad taká Tuki TV za ktorú si platím, tí čo ju nemajú predplatenú ju aj tak majú v kuse zadarmo, cez prázdniny, cez Vianoce atď, a ja som si kvôli tejto tv nechala väčší balíček o 5€ drahší. Ďalej, "humbuk" robím aj preto, že keď sme sem prešli s telefónom, hneď na začiatku sme boli oklamaní. Tých 0,90€ by som neriešila ale žiaľ bolo toho za ten rok viac a už mám toho dosť. Ako som povedala, končí viazanosť a dovidenia, vy, ktorý ste spokojní sa láskavo zdržte komentárov, nie som na to zvedavá ;-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak niekde nastala chyba, ako som písal e-maily chodili všetkým existujúcim zákazníkom, ktorý majú TV a Internet a tých zákazníkov je veľmi veľa, možno nastal nejaký problém, ale ťažko povedať. 

Nebyť informovaný to je nanič to je pravda. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Aha, ak ide o princip, tak to pardon a uz som ticho. Principialnym 90 centovym totiz patri svet. :D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar