zaplatená faktura online

Otázka

  • 0

Pred 3 dňamy som zaplatil fakturu za mobilné služby online na telekom aplikacii a ešte stále mi ukazuje že faktura nebola zaplatená ako je to možne prešli už 3 dny 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

V banke prebehlo všetko v poriadku? Peniaze ti odpočítalo a platba bola spracovaná? Prípadne číslo účtu a takto sedí? Lebo ak toto všetko sedí, môže ísť pravdepodobne len o to, že aplikácia to zaznamená neskôr, ale platba pritom im prišla a všetko je v poriadku.

A ak platba prebehla v poriadku a zobrazuje iba toto nejako by som to neriešil. 

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúste skontrolovať v pondelok či je platba spracovaná. Ak nie, píšte na pohladavky@telekom.sk alebo volajte 12313.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V poriadku. Pre buducnost, ak boli vsetky platobne udaje zadane korektne, nie je dovod aby sa platba nespracovala. Platby su na ucte zvycajne na druhy pracovny den, ale spracovanie v systeme moze trvat niekedy aj 3-4 dni.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz