zaplatená faktura online

Otázka

  • 0

Pred 3 dňamy som zaplatil fakturu za mobilné služby online na telekom aplikacii a ešte stále mi ukazuje že faktura nebola zaplatená ako je to možne prešli už 3 dny 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Pridal (editované)

V banke prebehlo všetko v poriadku? Peniaze ti odpočítalo a platba bola spracovaná? Prípadne číslo účtu a takto sedí? Lebo ak toto všetko sedí, môže ísť pravdepodobne len o to, že aplikácia to zaznamená neskôr, ale platba pritom im prišla a všetko je v poriadku.

A ak platba prebehla v poriadku a zobrazuje iba toto nejako by som to neriešil. 

Editoval/-a Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúste skontrolovať v pondelok či je platba spracovaná. Ak nie, píšte na pohladavky@telekom.sk alebo volajte 12313.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V poriadku. Pre buducnost, ak boli vsetky platobne udaje zadane korektne, nie je dovod aby sa platba nespracovala. Platby su na ucte zvycajne na druhy pracovny den, ale spracovanie v systeme moze trvat niekedy aj 3-4 dni.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar