Otázka

  • 0

Zdravím do teraz mi chodí za mobilný paušál klasická papierova faktura a chcem sa spýtať ako si mám aktivovať elektronicku faktúru a budem môcť platiť za paušal online na telekom aplikácii v mobile online kartou ??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Zmena z papierovej na elektronickú faktúru

V prípade, že vám papierový spôsob doručovania faktúr nevyhovuje, môžete si aktivovať elektronickú faktúru bez akýchkoľvek dodatočných poplatkov.

Zákazníci služieb mobilnej siete

Ak chcete požiadať o zasielanie elektronickej faktúry môžte tak urobiť:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

co tak si dat inkaso ? a elektronicky si to len pozries a skontrolujes ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od Supremebeng
      Zdravím...neviem kde sa stala chyba mam novy telefón od Vás aj s paušalom,ešte v stredu zhruba do 17:00 mi dáta normálne fungovali,odvtedy mi nefunguju faktúru som uhradil na nasledujúci deň,včera som vo Vašej aplikácií aktivoval balíček dát zadarmo,skúšal všetko v nastaveni dát,limity dát atď... reštartovať telefón no stále mi nefungujú pozeral som už všelikde ale nič...skúšam to takouto formou pretože pred pobočkami sú strašne rady...
    • Od Patrikpeklansky
      Dobry den chcem sa opytat nechtiac som poslal sms a prisla mi 50€ faktura da sa to nejako zrusit ra platba? Ak ano dakujem za porademiea
    • Od janaambrozyova
      Dobrý deň, vo faktúre  8255963622  mám vyfakturovanú položku (Náklady vymáhania - upomienka * 4,99 † 1 4,99 †). 
      16.3. mi bola zaslaná informačná SMS-ka, že som zabudla uhradiť a úhradou sa vyvarujem upomienke 4,99. Pokiaľ Viem, vždy bol na to termín do 4dní a výraz "včasná úhrada" nedefinuje, žiadny časový údaj, do kedy je ešte možné faktúru uhradiť, aby sa upomienka neplatila. Faktútu som uhradila 19.3., doklad prikladám v prílohe.
      Žiadam touto cestou o reklamáciu faktúry z dôvodu nedodržania a nedefinovania platobného termínu, do kedy je možná úhrada faktúry bez sankcie platby upomienky.
      Kontaktovať ma na: janaam*****ova@gmail.com
       
    • Od Maro88
      Dobrý deň. Vzhľadom na moju zlu finančnú situáciu, nemám uhradené 3 faktúry. Chcem sa spýtať v akom štádiu sa nachádza pohľadávka, vedel by som uhradiť aspoň najstaršiu faktúru do konca týždňa. Dalo by sa tak? Chcem predísť odpojeniu. 
      PS: neviem sa spojiť vôbec s operátorom. 
       
      s pozdravom 
    • Od Gejza66
      Skončila sa mi viazanosť  magio internetu XL. Prečo platím už tri mesiace  o 8 Eur viac ??? Nedostal som od Vás žiadne upozornenie !!! Hanba !!!