Otázka

  • 0

Zdravím do teraz mi chodí za mobilný paušál klasická papierova faktura a chcem sa spýtať ako si mám aktivovať elektronicku faktúru a budem môcť platiť za paušal online na telekom aplikácii v mobile online kartou ??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Zmena z papierovej na elektronickú faktúru

V prípade, že vám papierový spôsob doručovania faktúr nevyhovuje, môžete si aktivovať elektronickú faktúru bez akýchkoľvek dodatočných poplatkov.

Zákazníci služieb mobilnej siete

Ak chcete požiadať o zasielanie elektronickej faktúry môžte tak urobiť:

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

co tak si dat inkaso ? a elektronicky si to len pozries a skontrolujes ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar
  • Podobný obsah

    • Od GabrielOravec
      Dobrý deň,  tento mesiac (január 2020) nám neprišla faktúra za Mágio TV a internet, tiež nám volala pracovníčka, že nám končí náš balík služieb za zvýhodnenú cenu, nevedeli sme sa však s ňou opäť spojiť. Službu od vás máme  približne od októbra 2017. Kontaktujte ma prosím na tel. č. 0917 412 233 Gabriel Oravec.
    • Od LenkaGandzalova
      Dobrý deň,
       
      chcem si aktivovať elektronickú faktúru, mám to urobiť mailom alebo môžem aj takto?
       
    • Od bonye
      Prosím Vás nedostal som od 22.12. ešte faktúru. Akým spôsobom si mám overiť prečo ju ešte nemám? Tu na web stránke nevidím žiaden email. Na čísle 0800123456 neviem ako sa spojiť s operátorom. Taká voľba tam nie je.
    • Od reviicek
      Dobrý deň su mi účtované poplatky za SMS a pritom som žiadnu SMS neposlal. To iste minuly mesiac. Komunikujem  vyhradne cez messenger popripade cez iMessage. Nedávno som prešiel od konkurencie ku Vám a tam sa mi nikdy takýto problem nestal.  Používam ten istý telefón ako predtým vymenil som iba sim ale nastavenia sa nemenili... aktuálne  mi je účtovaná SMS do zahraničia rad by som vedel na aké číslo bola ta SMS poslaná poprípade obsah správy by ma zaujímal. Ďakujem 


    • Od kalinay44
      Dobrý deň.vcera som zaplatil jednu faktúru na telefónne číslo 0910500506.musim zaplatiť aj druhú novú faktúru aby ma opäť pripojili?lebo som úplne bez signálu.nemozem ani prijímať sms ani hovory.dakujem