Sťažnosť na služby

Otázka

  • 0

Dobrý deň ,

ku dňu 31.7.2018 sme zrušili TV Mágio. Nehovorím o tom, že ste túto službu vypli už ráno o 7h o čom sme boli informovaní len sms.Kde ste uviedli čt  na zákaznícke centrum,kde ale nikto CELÝ DEŇ nebral telefón - veľmi zaujímaveé,Vaši operátori sú stale obsadení ,ale stale postávajú  vonku pred budovou a cigaretou v ruke a  prežívajú tak svoj prac.čas v naprostej pohode. Od uvedeného dňa ste nám zrušili aj pevnú linku.O čo sme Vás nežiadali  !!! NAopak od 31.7.2018 NIE STE SCHOPNˇLINKU ZAPOJIŤ ! STE NEOCHOTNÍ , Vaši zamestananci sú  veľmi nepríjemní, neochotní , aogantní,  a dávajú nám  patrične najavo ,že ich obťažujeme. Pre Vašich zamestnancov seniri  nad 70 ,80 a 90 rokov sú ODPAD ! ČO VÁS VLASTNE OBŤAŽUJÚ _ AKO SI TO VôBEC DOVOĽUJÚ vyrušiť Vašich malddích zamestnancov zo sladkého ničnerobenia .?! Obťažujú, že chcú zapojiť nejakú pevnú linku, starci ! Nuž teda vážení pracovníci telekomu , už  8 dní nefunguje pevná linka,ktorú ste nám vďaka  lajdáckosti Vašich zamestnancov odpojili a nie ste schopní ani ochotní ju zapojiť.Naše prosby nemajú u Vás odozvu. Máme si písať podnety  a sťaýnosti a žiadosti ako  k nejakému pánovi a vládcovi vesmíru .Nuž len potom nebud´te prekvapení,ked´Vám nezaplatíme za  Vaše NIJAKÉ SLUŽBY: Pretože takto terorizovať starých ľudí je HYJENIZMUS !!!Starý 94 ročný pán ,ktorý keží je odkázaný na pevnú linku,aby si mohol zavolať pomoc.A práve tú linku, na ktorej má rodinnú pomoc ste nám vypli ! HANBITE SA ! Od 31.7.2018 nie je  nikto z vašich zamestanancov v Leviciach ani v Bratislave v Poluse ochotní nám linku  opätovne zapojiť . NEMÁM VIAC SLOV  NA VÁŠ NEĽUDSKÝ  PRÍSTUP K SENIOROM. č.t linky,ktorú NAOZAJ NUTNE POTREBUJEME OBNOVIŤ JE : 36 622 10 761.  Neverím, že sa stane zázrak .Ale skúsila som to. Strešková

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Na zrušenie pevnej linky musel byť dôvod, len tak ju zrušiť nemôžu. Ako nie je nikto ochotný linku späť zapojiť? Určite musia ti povedať, dôvod prečo sa tá linka nedá opätovne zapojiť, a ak povedia, že sa nedá tak ty sa asi nepýtaš na dôvod. K nezaplateniu služieb, Telekom nebude prekvapený pošle upomienku a ak sa ani tak nestane a nebude faktúra uhradená odpojí ťa. 

Zázrak sa možno môže stať, ale tu na fóre bohužiaľ nie. Tu ti nijako nevieme pomôcť, jedine priamo cez e-mail kontaktovať Telekom, alebo skúšať im volať dokým sa tam nedovoláš, alebo ísť na pobočku znova a pýtať sa prečo sa to nedá a presný dôvod, opakujem to isté a dookola, len tak ťa odpojiť nemôžu všetko musí mať svoj dôvod.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v zmluve mate co napisane ? pevnu linku ste nechali zapojenu tak ako bola ? skuste bez emocii napisat fakty. Mozne je len potrebny restart alebo prepojenie zariadeni len z vasho popisu nie je nic jasne 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @BST03LV

veľmi rád preverím dôvod odpojenia pevnej linky a ak to bude v mojich silách aj urgencia znovuzapojenia. Napíš mi prosím do súkromnej správy bližšie informácie a správne číslo pevnej linky (v tomto je preklep). Hneď sa na to pozrieme. 

Ďakujem 

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar