Data v mobile

Otázka

  • 0

Zdravim mam takyto problem. Zuctovacie obdobie mi zacina vzdy ku 21.napr.6. A ked si na druhy den pozriem spotrebu tak uz mam hned precerpane 4000MB ako je to mozne ?  Spolu by som mal mat 6+2 GB dat. Volal som aj operatorovi tak mi bolo povedane ze je asi chyba aplikacia aby som sa skusil odhlasit a znovu prihlasit. Dakujem za kazdu odpoved.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

niekedy sa to aktualizuje neskor, skus zapnut a potom vypnut letovy profil , ak to nepojde , resp. sa po 2-3 dnoch udaje neaktualizuju tak im napis na aplikacia@telekom.sk

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar