Faktura vyplatena . staznost.

Otázka

  • 0

Faktura ktoru mi posielate sms na telef. cislo karty ktoru nevyuzivam len sporadicky bola zadana k uhrade VUB . bola realizovana. 

21.07. 2018 mi prisla sms ...prepacte ale s vasim zaverom: sme radi, ze ste s nami...a teraz sa mi vyhrazate vymahanim uhrady...

Samozrejme na tel. cislo ktore pouzivam v pausali. Platila som mobil pausal a sumu vami pozadujucu, hoci naozaj neviem za co platim. Faktura neprisla. A este raz, uvedene cislo Vami ako kartu v mobile nevyuzivam. Prosim o odpoved na mailovu adresu. S pozdravom.

Berova

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

s týmito otázkami sa obráťte priamo na finančné oddelenie - 12313 alebo pohladavky@telekom.sk.

Tu na fóre Vám žiaľ pomôcť nedokážeme.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vo Vašom prípade, by som odporúčala podať radšej reklamáciu mailom na adresu marketing@telekom.sk. Po prešetrení dostanete odpoveď mailom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dvaja profíci a každý dáva iný kontakt ,tiež dobré...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

obe odpovede su spravne, netreba hned vsetko hejtovat 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar