Otázka

  • 0

dobry den ja by som sa len chcela opytat kedy by som mohla dostat novy telefon k aktualnemu pausalu ze kedy uz budem mat narok na tieto telefonne cisla 0903938299 , 0911259079 a 0911925675 dakujem dancakova 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

tieto veci si overte na zákazníckej linke 0800 123 456 alebo cez marketing@telekom.sk, prípadne na predajni. Koniec viazanosti je aj v aplikácii Telekom.

Tu na fóre k týmto údajom nemáme prístup.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @evkamonika,

odpoveď od @Mirko som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

viazanost najdes v portali moj telekom, tam sa prihlasis rovnako ako sem do fora, a vies tam pozerat vsetky svoje produkty, aj objednat napr. balicky, vidis tam aj viazanost aj faktury, https://www.telekom.sk/sso-prihlasenie

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skončíil mi už paušál Happy XL , chcem už platiť len to čo prevolám, musím ísť kôli tomu do predajne alebo sa to dá aj cez internet vyriešiť,  ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ak chcete pausal zmenit na dobijanie kreditu treba ist na pobocku Telekom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz