Spotreba

Otázka

  • 0

Zdravim...Od predlzenia zmluvy cca 2 tyzdne mi nejde pozerat v aplikacii Telekom spotrebu.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Pri zmene programu spotrebu uvidíš asi až od následujúceho zúčtovacieho obdobia.

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak ti to ani potom nepojde tak napis na aplikacia@telekom.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne aj mne sa stalo toto,predlžila sompaušal a spotreba mi nejde stále píše chybu,skúste neskôr.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar