Otázka

  • 0

Zdravím.

Pri odstraňovaní poruchy internetu(ADSL) mi technik povedal,že môžem už prejsť na vdsl,avšak na mape pokrytia to nie je a v telekom predajni mi tiež povedali,že niesom v pokrytí.Ako mám postupovať ďalej?

Ďakujem za radu. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Over si to zadaním adresy cez objednávku novej služby resp. zavolaj na 0800 123 456 a informuj sa

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Osobná skúsenosť, je zbytočné volať technickú linku 0800 123 777, napriek ich odporúčaciemu stanovisku, obchod 0800 123 456 zamietne požiadavku. Nemajú to v systéme a hotovo. Ešte požiadaj obchod na dodatočné preverenie stavu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem chlapci za odpovede. 

Samozrejme,že cez novú objednávku mi to ukazuje len ADSL.Nuž budem skúšať ešte volať.

@Ľuboš,@Terka a čo vy na to? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.