Chybový kód 12

Otázka

  • 0

Nemáte niekto skúsenosti s chybovým kódom 12 na čiernom set top boxe s možnosťou nahrávania a tv archívom ? Slečna na technickej podpore sa snažila ale tento problém sme nevyriešili (skúšala reaktiváciu, vytiahol som kartu, odpojil na chvíľu z el. siete a pod.). Zadala podnet technikom ale bol by som rád ak by ste mi niekto vedel pomôcť s týmto problémom. V domácnosti sú ešte dve iné set top boxy ktoré fungujú bezproblémovo. Stalo sa to jedného večera po výpadku prúdu počas búrky.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

je možné, že sa pokazil celý box - najlepšie bude počkať nech príde technik. Ak to bude potrebné, box sa Vám vymení.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chybovy kod 12 - magio box neprijal aktivacny kod, ak nepomohla reaktivaci a hard reset tak uz len pockat na technika. Mohlo tam nieco odpalit. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @skoda9635,

odpoveď od @Mirkosom označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Včera prišiel technik a vymenil nám všetky set top boxy v rodine (máme tri) z dôvodu prechodu na novšie UI (používateľské rozhranie). Od vtedy všetko ide ako má. :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar