Moj telekom / aplikacia

Otázka

  • 0

mam problem si pridat telefonne cislo do moj telekom alebo aktivovat aplikaciu telekom. problem je v tom ze moj mobil neprijma sms a bez sms nemam ako zadat overovaci kod (zrejme HW problem, novy mobil budem mat az za nejake 3 dni). Je nejaky iny sposob ako to pridat alebo aktivovat? uz teraz som po splatnosti a 5€ pokuta za omeskanie, takze rad by som to zaplatil co najskor. Kedze niekto tam vyssie si povedal ze mi bez oznamenia prestanu posielat faktury sekom. aplikacia v mobile mi isla len po factory resete ju nemam respektive je neaktivovana :(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Jedine osobne, chcel som to cez telefón alebo PC online zaplatiť. Keďže mi faktury nechodia a jedine na Telekom ich najdem kde sa nedostanem. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Informácie ohľadom faktúry sa môžeš v ss spýtať na FB , napr. prečo ti nebola doručená a výška a VS a faktúru zaplatíš prevodom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Keď ti budú fungovať sms :-)

Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 0800123456. 
 
SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu

 

Pre lepší prehľad odporúčam aktivovať  SMS notifikácie o faktúrach a platbách

K faktúram vystavovaným pre mobilné telefónne číslo je možné aktivovať zasielanie SMS notifikácií o faktúrach a platbách. SMS informuje o vystavení novej faktúry, pri platbách inkasom z účtu aj o prípadnom prekročení inkasného limitu. SMS upozorní, ak faktúra nie je uhradená v termíne splatnosti.

Notifikačné SMS o faktúrach:

  • tvoria 4 samostatné služby, pričom je na zákazníkovi, pre aktiváciu ktorých služieb sa rozhodne (v prípade záujmu si môže aktivovať aj všetky 4 služby)
    • SMS - vystavenie faktúry
    • SMS - prekročený inkasný limit
    • SMS - splatnosť faktúry
    • SMS - úhrada faktúry
    •  
    • Aktivácia je možná prostredníctvom:

    • zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP.
    • zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4.
    • Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP.

      SMS príkazy pre aktiváciu:

      SMS - vystavenie faktúry:
      „FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP"

      SMS - prekročený inkasný limit:
      „FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP"

      SMS - splatnosť faktúry:
      „FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP"
      „FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP"

      SMS o úhrade faktúry:
      „FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP"
      „FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"

Editoval ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz