Chyba v dátovom balíčku

Otázka

  • 0

Dobrý deň “Vážený Telekom”... Už sa mi to stalo asi 4krát keď som si aktivoval službu dáta navyše za 5,99.. Keď som si ju aktivoval tak mi to išlo asi 2hodinky a potom zvyšok dňa ako aj dnes to už nejde.. mám paušál happy xl.. Ak takto klamete ľudí s tými balíčkami tak to si potom pekne zarobíte.. balíčky ako sú na 24hodín 1gb to mi ide v pohode a akonáhle aktivujem ako dnes ráno okolo 00:10 tak mi to už od 3ráno prestalo fungovať a doposiaľ mi nejdú dáta vôbec! Môžte s tým niečo prosím vás urobiť?! 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

ak nefungujú predplatené dáta, kontaktujte marketing@telekom.sk na preverenie danej veci. Rovnako môžu preveriť prečo nefungovali v aj minulosti.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar