Zapnutie IPTV boxu zo standby - problem

Otázka

  • 0

Zdravím, mám taký problém, že po doobjednaní druhého boxu s HDD (motorola VIP 1216E) mi box po dlhej nečinnosti alebo standby režimu zostane hluchý a mám 2 cervené X na obrazovke. Pomôže len vypnutie z elektriny a potom nabehne. Mám optiku, ONT zariadenie, box som zapojil do LAN portu 4 a druhy v izbe do LAN 3 (ten ide OK). Už som vymenil Lan kabel za originál, čo bol v balení aj HDMI kabel  no nepomohlo. Mám ho 3-tí den a asi 5 krát sa mi neprebral. Ešte potrebujem aktivovať sprístupnenie nahrávok z druhého boxu, ale to asi budem kontaktovať telefonicky Telekom. Nemusí sa ten box nejako registrovať v Telekome?   Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

to tieto boxy ešte dávajú k Magio TV? 

Čo sa týka aktivácie boxu, tak po doobjednaní a jeho vyskladnení sa v sklade skenuje S/N kód priamo k Vašej objednávke, a akonáhle je doručený, systém vykoná aktiváciu boxu. Ak je akýkoľvek problém, treba v prvom rade reštartovať ONT - aj keď tu by to už asi nepomohlo.

Každopápadne, zavolajte na technickú podporu 0800 123 777 alebo napíšte cez chat na  https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/modemy-a-routre , pretože mi príde akoby bolo niečo so SW. Technik na linke preverí problém a prípadne vyšle technika, ktorý box v prípade potreby vymení.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @dusan2303,

odpoveď od @Mirko som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za radu, včera po kontaktovaní tech. podpory cez chat a následnom zásahu technika a výmene napájacieho adaptéru na 12V sa box normálne zapína aj z režimu standby. Asi ten nový zdroj bol už odležaný dlho v sklade aj s tým starším modelom boxu VIP1216E, čo mám (aj technik sa divil, že to ešte vôbec dávajú).  Ešte tak aktivovať sprístupnenie nahrávok z druhého boxu, už som volal 2x na 0800123456  a po 4 dnoch sa zatiaľ nič nezmenilo.......

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar