Zapnutie IPTV boxu zo standby - problem

Otázka

  • 0

Zdravím, mám taký problém, že po doobjednaní druhého boxu s HDD (motorola VIP 1216E) mi box po dlhej nečinnosti alebo standby režimu zostane hluchý a mám 2 cervené X na obrazovke. Pomôže len vypnutie z elektriny a potom nabehne. Mám optiku, ONT zariadenie, box som zapojil do LAN portu 4 a druhy v izbe do LAN 3 (ten ide OK). Už som vymenil Lan kabel za originál, čo bol v balení aj HDMI kabel  no nepomohlo. Mám ho 3-tí den a asi 5 krát sa mi neprebral. Ešte potrebujem aktivovať sprístupnenie nahrávok z druhého boxu, ale to asi budem kontaktovať telefonicky Telekom. Nemusí sa ten box nejako registrovať v Telekome?   Ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň,

to tieto boxy ešte dávajú k Magio TV? 

Čo sa týka aktivácie boxu, tak po doobjednaní a jeho vyskladnení sa v sklade skenuje S/N kód priamo k Vašej objednávke, a akonáhle je doručený, systém vykoná aktiváciu boxu. Ak je akýkoľvek problém, treba v prvom rade reštartovať ONT - aj keď tu by to už asi nepomohlo.

Každopápadne, zavolajte na technickú podporu 0800 123 777 alebo napíšte cez chat na  https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/modemy-a-routre , pretože mi príde akoby bolo niečo so SW. Technik na linke preverí problém a prípadne vyšle technika, ktorý box v prípade potreby vymení.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @dusan2303,

odpoveď od @Mirko som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za radu, včera po kontaktovaní tech. podpory cez chat a následnom zásahu technika a výmene napájacieho adaptéru na 12V sa box normálne zapína aj z režimu standby. Asi ten nový zdroj bol už odležaný dlho v sklade aj s tým starším modelom boxu VIP1216E, čo mám (aj technik sa divil, že to ešte vôbec dávajú).  Ešte tak aktivovať sprístupnenie nahrávok z druhého boxu, už som volal 2x na 0800123456  a po 4 dnoch sa zatiaľ nič nezmenilo.......

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz