0 Pridal July 9, 2018 Uz asi 3 den mi nefunguje web ako normalne je pomali a balíčky mam aktivované a to je už druhý vypadok čo mám ,aj som dnes rano volal na zak... Linku no neviem ci mam cakat dalej este ci zmenit radšej operátora Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal July 10, 2018 Určite volať a volať - technikom na 0800 123 777. Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal July 10, 2018 Uz asi 3 den mi nefunguje web ako normalne je pomali a balíčky mam aktivované a to je už druhý vypadok čo mám ,aj som dnes rano volal na zak... Linku no neviem ci mam cakat dalej este ci zmenit radšej operátora Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal July 10, 2018 Dnes som im volal a nic ze vraj to eviduju a to je všetko pekne od nich ani neviem kolko penazi necham za mobilne data za mesiac a uz druhy krat mam takyto vypadok uz za chvilu 5 dní myslim Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal July 11, 2018 skontroluj si v telekom appke (zalozka "data navyse) alebo v moj telekom objem dat. Sleduj ako si pripojeny 4G/3G a pod. , nemas nastaveny nejaky limit v mobile ? internet ti funguje len ide pomaly ? kde sa to stava vo vnutri, vonku alebo vsade ? stava sa to aj na inom mobile, resp. ak po restartovani mobilu spomalenie dat pretrvava ? Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal July 11, 2018 Mam viac ako 3giga dat a robi to vsade ani nemam limit proste prestalo ist mam slaby signal ale ze uplne nechapem clovek si zaplati nieco a nic stoho a ta zo z... Linky mi povedala max 24 ci 28 hodin a bude všetko ok a trvá to uz 3 den musim si len preniest číslo alebo niečo podobné lebo nechcem stratit cislo kvoli robote a prejdem inemu operatorovi takto sa to nedá Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal July 11, 2018 Napíšte ešte na data@telekom.sk. Priamo sa to dostane ku kompetentným v tejto oblasti. Skontrolujú všetky nastavenia v systéme a pod. Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
Pridal
Uz asi 3 den mi nefunguje web ako normalne je pomali a balíčky mam aktivované a to je už druhý vypadok čo mám ,aj som dnes rano volal na zak... Linku no neviem ci mam cakat dalej este ci zmenit radšej operátora
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach