Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

Chcela som sa spýtať na zvyšovanie cien.  Mám u Vás internet aj magio televíziu s dvoma magioboxmi, jeden na nahrávanie, jeden obyčajný. Pred dvoma rokmi mi bol navýšení ich  mesačný prenájom, spolu o 1€. Známa si dala pred rokom a pol rovnaké programy ako na TV aj na Internet , teda balík (podľa mňa). Platí o 1€ menej ako ja. Tento mesiac po dvoch rokoch navyšujete opäť  mesačne o 1,20€. Chcela som sa spýtať, z akého dôvodu (hoci ste ho v mailoch uviedli, ale nemyslím že je to dostatočný dôvod) je opätovné navyšovanie, keď  ja viac ako desaťročný zákazník, nemám pravidelne každé dva roky menené tieto boxy (za celé roky mi boli menené 1, nie viac ako 2x), takže už musia byť dávno splatené a za tie roky mi aj router bol menený možno 1-2x.  A  taktiež nemôžem povedať, žeby sa zvyšovala kvalita služieb, skôr naopak. Možno sa urobilo pár vizuálnych úprav, ale to je tak všetko. V poslednom mesiaci je to skôr neustále sekanie programov. Nerada by som si myslela, že navyšovanie cien je spôsob ako sa zbaviť  starých zákazníkov, aby mohli prísť noví a tým sa zvýšila štatistika.  Ešte istý čas boli akcie aj pre stálych zákazníkov,  aspoň vo forme 3 mesačnej zľavy. 

Ďakujem za odpoveď

Palčeková J.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň @palcekova.j

Ďakujeme za postreh a radi vám na tomto mieste vyššie ceny vysvetlíme. Samotné dôvody boli načrtnuté už v mailoch, no je dobré ich rozšíriť, aby ste situáciu lepšie pochopili. Zvýšenie ceny nereflektuje splácanie zariadení, výmeny routrov alebo iné zariadenia, týka sa primárne poskytovania služieb. Úpravy realizujeme priebežne napríklad na TV platforme, investujeme do sietí, na ktorých sú služby poskytované a pridávame viaceré obsahové novinky. Za samotným zdražovaním však stoja prevažne iné faktory: nielen spomínaná inflácia, ale výrazne vyššie náklady domácich i zahraničných vysielateľov, ktoré sa premietajú do našich cien a ďalšie jednotkové náklady. Hoci sa na pohľad zdá, že služba je stále rovnaká, priebežne sa mení a do jej poskytovania vstupuje množstvo faktorov. Žiaľ, v tomto prípade nastalo výrazne zvyšovanie nákladov najmä u tretích strán – viac ako rok a pol sme vyššie náklady vstrebávali a brali na seba, no situácia sa výrazne posunula (a je možné, že zmeny budú pokračovať aj v ďalšom roku), a tak sme ju premietli do výsledných cien.

@Ľuboš
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň,

odpovedali ste vysvetlením ako ste odpovedali, ale myslím, že ste sa snažili inteligentne vyhnúť viacerým  ďalším mojim pripomienkam, ale inú odpoveď asi ani nedostanem.

Ďakujem

Palčeková J.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

Dobrý deň,

odpovedali ste vysvetlením ako ste odpovedali, ale myslím, že ste sa snažili inteligentne vyhnúť viacerým  ďalším mojim pripomienkam, ale inú odpoveď asi ani nedostanem.

Ďakujem

Palčeková J.

Dobrý deň,

pokúsim sa to ešte vysvetliť aj ja.

Slovak Telekom sa dlhodobo snaží aby boli služby dostupné pre všetkých - neustále sa rozširuje pokrytie LTE a samozrejme zlepšuje existujúce 2G a 3G siete.

Tak isto aj pevný internet - tu na fóre sa nás často pýtajú na plánované rozšírenie pevného internetu, a ako sledujem v súboroch a na mape pokrytia ako rastú lokality ktoré majú optický internet alebo aspoň VDSL, tak môžem konštatovať, že Telekom maká na 100%. Napríklad v Michalovskom okrese sa za posledného pol roka spustilo 12 lokalít optického internetu . A v celom kraji je ich oveľa, oveľa viac.

Tam, kde zatiaľ nie je Magio internet cez DSL alebo optiku, rozširuje pevný LTE internet. 

Spomeniem ešte televíziu - v ponuke je 5 Digi Sport programov, ktoré vysielajú exkluzívny obsah. Tento obsah však vysielateľ nezíska zdarma. Nedávno Terka spomínala na fóre, že do exkluzívneho obsahu sa investujú milióny €. Rovnako ponúka exkluzívne kanály Folklorika a Ťuki TV.

Súčasná situácia na TV trhu spôsobuje stále vyššie a vyššie výdavky prevádzkovateľom TV platforiem - pretože televízne stanice stále zvyšujú cenu za vysielanie.

Osobne si myslím, že zvýšenie cien o 0,90€, 1,20€, resp. 1,80€ nie je až také markantné, a ja zvýšenie plne rešpektujem - ale každý má iný názor. Za kvalitu sa platí. Kto nemá záujem platiť viac, má právo do 31.07.2018 od zmluvy odstúpiť.

Editoval Mirko
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja mám magio sat L a prišiel mi mail že mi buďe zvyšene od 1 augusta o 0.90€ prečo sa zvýšovanie cien netýka sesterskej digi slovakia 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som to dnes zrušil, internet aj televíziu ale zarazila má odpoveď na predajni že vraj sa čaká na zapojenie služieb od iných operátorov 3 mesiace tak som sa iba zasmial. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

3 mesiace podľa mňa nie. Záleží od lokality a vyťaženia technikov realizačných spoločností. Určite by to malo byť menej ako mesiac. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takúto odpoveď som očakávala. V podstate, keď sa Ti nepáči, môžeš ísť. Toto bola odpoveď, aby sa zvýšila spokojnosť zákazníka.  Ja som sa nepýtala, kde všade sa rozširuje internet, alebo programy, dlhšiu dobu využívam  ten istý balík, ktorý mi vyhovuje, ale skôr som sa pýtala na staršie zariadenia, na zvyšovanie cien, keď som nepostrehla zmenu príp. zvýšenie kvality .  Nikde som nespomenula, že nemám záujem aj naďalej využívať  Vaše služby. Tak už sa len spýtam, či pri podpísaní novej zmluvy na ďalšie obdobie, mi budú vymenené staré boxy za nové. 

Ďakujem

Palčeková J.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To keby všetci podmieňovali výmenu boxov pre zvýšenie cien o 2€ to by sme sa kam dopracovali ? Treba si vstúpiť do svedomia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 

 

 

 

 
 

Takúto odpoveď som očakávala. V podstate, keď sa Ti nepáči, môžeš ísť. Toto bola odpoveď, aby sa zvýšila spokojnosť zákazníka.  Ja som sa nepýtala, kde všade sa rozširuje internet, alebo programy, dlhšiu dobu využívam  ten istý balík, ktorý mi vyhovuje, ale skôr som sa pýtala na staršie zariadenia, na zvyšovanie cien, keď som nepostrehla zmenu príp. zvýšenie kvality .  Nikde som nespomenula, že nemám záujem aj naďalej využívať  Vaše služby. Tak už sa len spýtam, či pri podpísaní novej zmluvy na ďalšie obdobie, mi budú vymenené staré boxy za nové. 

Ďakujem

Palčeková J.

 

Čo konkrétne nefunguje na Vašich boxoch? Dostali poslednú aktualizáciu softvéru? Aký je to typ boxov? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz