rýchlosť na optike

Otázka

  • 0

Skúsil som merať rýchlosť a nameral som toto: 45/28 mam na wifi ale na kábli to je to len 140/29 Mbps ale platím "internet XL 300/30 (Hviezdoslavov časť Záhrady).

Rád by som vedel prečo nedosahujem rýchlosť ktorá je deklarovaná pre XL čiže 300/30 Mbps.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

13 odpovedí na túto otázku

  • 0

Over si to na linke technickej podpory 0800 123 777 radi ti pomôžu

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj treba najprv napísať aký máš router môžeš mat kladne router od Telekomu ktorí ma gb porty ale môžeš mat aj svoj router ktorý nemá gb porty

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj treba najprv napísať aký máš router môžeš mat kladne router od Telekomu ktorí ma gb porty ale môžeš mat aj svoj router ktorý nemá gb porty

 

Komplet mi zariadenie bolo dodané T-comom v marci tohoto roku a ešte ani ráz som nedosiahol rýchlosť 300/30 ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

verím, že ti na technickej linke pomôžu. Skúšal si testovanie rýchlosti s viacerými zariadeniami cez kábel ?

Aký UTP cat máš na kábli od ONTčka k PC/NTB ? Máš gigovú sieťovú kartu ?

Treba začať od seba, pokiaľ si si 100% istý že je to pripojením, neváhaj a reklamuj.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

verím, že ti na technickej linke pomôžu. Skúšal si testovanie rýchlosti s viacerými zariadeniami cez kábel ?

Aký UTP cat máš na kábli od ONTčka k PC/NTB ? Máš gigovú sieťovú kartu ?

Treba začať od seba, pokiaľ si si 100% istý že je to pripojením, neváhaj a reklamuj.

Aby sme nevypisovali dohady. Ja som sieťový technik od prvopočiatkov výpočtovej techniky. Otázku som položil preto aby som zistil či aj u iných je problém s rýchlosťou na optike, osobne si viem poradiť a aj reklamovať, 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

edit zmazať

Editoval hernsro

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V tom prípade sa čudujem, že ako niekoľkoročný sieťový technik akceptuješ zriadenie pripojenia v takej kvalite.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

V tom prípade sa čudujem, že ako niekoľkoročný sieťový technik akceptuješ zriadenie pripojenia v takej kvalite.

A čo som si mal dať keď mi optika ide popod okna? Poraď keď si Super Profik ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

optika je ok, tú by sme chceli viacerí, ale ak by mi ju zaviedli a nešla by 300/30 ako má, technik je u mňa za 3 dni od reklamácie. Pokiaľ vieš vylúčiť nesprávne zvary, patchcordy , ont, kľudne reklamuj. Ja by som neváhal ani deň. Ak si v práve technici robia všetko preto aby ti to dali do poriadku. Ak sú aj ďalší na optike s nižšími rýchlosťami ako je zaplatené, platí to isté ako radím tebe.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

optika je ok, tú by sme chceli viacerí, ale ak by mi ju zaviedli a nešla by 300/30 ako má, technik je u mňa za 3 dni od reklamácie. Pokiaľ vieš vylúčiť nesprávne zvary, patchcordy , ont, kľudne reklamuj. Ja by som neváhal ani deň. Ak si v práve technici robia všetko preto aby ti to dali do poriadku. Ak sú aj ďalší na optike s nižšími rýchlosťami ako je zaplatené, platí to isté ako radím tebe.

teraz som meral a už mi to ide, nie 300 ale 292/28 som nameral a aj pri opakovanom meraní to bolo okolo tejto hodnoty. Takže asi reklamovanie pomohlo a pritom tu nikto nebol ... ja som len chcel vedieť či to aj u iný majú problém s rýchlosťou. Ale dik za komunikáciu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Technik na miesto je "last resort option" čo ide to sa rieši vzdialene, správou koncového resp. zariadení na trase. Ale už k veci, ak kolíše rýchlosť na optike niekomu tak príspevky tu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako technik by si mohol vediet o agregacii a tiez ze to co mas v zmluve je maximalna a nie garantovana rychlost. Telekom ma mozno nejeke business riesenia s garantovanimi parametrami linky ale tie nestoja tolko co bezny internet.  Ak chces vediet ci aj ostatni v tvojej lokalite eviduju spomalenie tak si polozil zle otazku, a preto si dostaval take odpovede ake si dostaval. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Najprv by som pripojil PC priamo na modem, vynechal by som router a zmeral rýchlosť. Ak by sa blížila k zmluvnej rýchlosti, znamená to, že máš slabý router. Kúpou kvalitného routra bude problém vyriešený. Routre dodávané so službou od Telekomu velkou kvalitou neoplývajú.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz