Zníženie rychlosti internetu

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

Od nedele sa rapidne znížila rýchlosť internetu, z pôvodnej rychlosti sťahovania okolo 3,4MB to kleslo na 100Kb. Neviete čo by s tým mohlo být?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

15 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zavolaj technikom na 0800 123 777 tam Ti to preveria.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aj ja som to chcel dávnejšie kuknuť ale v zmluve nevidím žiadne prihlasovacie udaje ani meno ani heslo... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

je to to ake je na DSL... meno@dsl heslo: xxx xxx

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

napr tu: https://zona.telekom.sk/index.jsp

login je meno a heslo uvedene v zmluve

vedel by si mi prosim ta vysvetlit preco ked prejdem do zakaznickej zony tak tam mi ukazuje rychlost aku by som mal normalne mat ale ju nemam??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

to ma kazdy tak v systeme nastavene, mas kupeny nejaky balik s urcitrou delkarovanou rychlostou ale dosahovat taku realne nemusis preto tam byva "az" do rychlosti 80 Mbit

Editoval/-a filipec12

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

to ma kazdy tak v systeme nastavene, mas kupeny nejaky balik s urcitrou delkarovanou rychlostou ale dosahovat taku realne nemusis preto tam byva "az" do rychlosti 80 Mbit

to je potom ale z môjho pohladu iba klamanie a zavázdanie zakaznika ked ma platiť plnu čiastku za internet ktorí mu funguje len na 50% ako má...To je ako keby som ti mal predávať auto za plnu cenu ale nepojazdné!!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

bohuzial aj metalicke vedenie ma svoju zivotnost a prejavuje sa to aj tymto sposobom ze neiktori nedosahuju deklarovane rychlosti. Ked dosahujes 60% z deklarovanej rychlosti Telekom to nepovazuje za poruchovy stav.

Bohuzial o takýchto veciach by mal  aj  má  telekom upozornovat svojich zakaznikov pred podpísaním zmluvy...Preto to budem zakaždým brat ako podvod.A z toho dôvodu hned od prveho augusta ako sa budu navysovat ceny zmluvu nepodpíšem a končím

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to uz je na tebe,  kazdy sa moze slobodne rozhodnut ci ostane aj po navyseni ceny alebo odide.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Neprepálil si FUP ?

U mňa je tiež spomalený internet. Niekedy aj vypadáva. Podľa tej stránky som spotreboval okolo 170GB. Je možné si zavolať technika aby si preveril veci poprípade požiadať o výmenu routera (mám podozrenie, že ten dožíva). Nechcel by som odísť od telekomu po viac než 10 rokoch ale posledné 2 mesiace ten internet nefunguje jak má a už ma to začína veľmi štvať

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Samozrejme ze sa da ale najprv ti musia  na tech. podpore premerat linku, pokusit sa odstranit poruchu na dialku, ak to nepomoze az potom zadavaju ziadost technikom do terenu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

bohuzial aj metalicke vedenie ma svoju zivotnost a prejavuje sa to aj tymto sposobom ze neiktori nedosahuju deklarovane rychlosti. Ked dosahujes 60% z deklarovanej rychlosti Telekom to nepovazuje za poruchovy stav.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar