Otázka

  • 0

Dobrý den..dnes som platila dlžnú sumu za uhrady ohľadom pausalu...bola som mimo domova a nasi na to pozabudli..sek som platila cez postu ako sek...ako zistím ci peniazky dosli na dane uvedene číslo alebo postu? Moje udaje:

Za kazde info ďakujem...ak sa da tak na prosím kontaktujte na danom telefónom čísle ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, 

stav úhrady faktúry je možné skontrolovať napríklad v zóne Môj Telekom, poprípade zavolaním na zákaznícku linku 0800 123 456, alebo cez e-mail marketing@telekom.sk. 

Štandardne je platba spárovaná v systéme na druhý deň po platbe. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @PetronelaBoguska93,

ak máš doklad o úhrade, môžeš ho mailom preposlať na adresu pohladavky@telekom.sk, alebo použiť niektorý zo spôsobov ako písal @Mirko.

Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov.

Prajem pekný deň 

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar