Otázka

  • 0

Dobrý den..dnes som platila dlžnú sumu za uhrady ohľadom pausalu...bola som mimo domova a nasi na to pozabudli..sek som platila cez postu ako sek...ako zistím ci peniazky dosli na dane uvedene číslo alebo postu? Moje udaje:

Za kazde info ďakujem...ak sa da tak na prosím kontaktujte na danom telefónom čísle ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, 

stav úhrady faktúry je možné skontrolovať napríklad v zóne Môj Telekom, poprípade zavolaním na zákaznícku linku 0800 123 456, alebo cez e-mail marketing@telekom.sk. 

Štandardne je platba spárovaná v systéme na druhý deň po platbe. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @PetronelaBoguska93,

ak máš doklad o úhrade, môžeš ho mailom preposlať na adresu pohladavky@telekom.sk, alebo použiť niektorý zo spôsobov ako písal @Mirko.

Ďakujeme za Tvoj príspevok a tiež zato, že nám pomáhaš udržiavať fórum priateľským a produktívnym prostredím pre všetkých členov.

Prajem pekný deň 

Terka
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar