Telekom zvyšuje ceny existujúcim zákazníkom

Otázka

  • 0

Ahojte, co je pravdy na tom, ze od 1.augusta sa zvysuju ceny v Telekome pre existujucich zakaznikov? Viete dat k tomu nejake vyjadrenie komu sa ma zvysit a co? Budu sa zvysovat ceny za internet a televiziu ci aj za pausaly?

Zdroj mojich obav:

http://www.dsl.sk/article.php?article=21285

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

25 odpovedí na túto otázku

  • 0

k téme len toľko: Psi brešú a karavána ide ďalej

Stále platí, že pre 95% zákazníkov NEEXISTUJE lepšia alternatíva

Pokiaľ máme nádej na dva HD kanály súčasne na VDSLku, tak 1,8€ mesačne oželiem.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nádej.... To už malo bežať dávno nie skúšať... Akurát tak nás skúšajú...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

k téme len toľko: Psi brešú a karavána ide ďalej

Stále platí, že pre 95% zákazníkov NEEXISTUJE lepšia alternatíva

Pokiaľ máme nádej na dva HD kanály súčasne na VDSLku, tak 1,8€ mesačne oželiem.

Presne ako pises - LEPSIA alternativa. Existuje zatial jedna (ked chcem net+TV), ale... prostredie IPTV o nicom, ponuka kanalov o nicom (kopec madarskcyh a pritom madarsky neviem), jedine plus je ten internet, kym bude optika na jesen :) Keby som si to vymenil, tak platim asi o 20 eur viac za priblizne rovnaku ponuku (bez Digi Sport ov a Tuki). Takze 1.80 je v tomto pripade bagatel.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Nádej.... To už malo bežať dávno nie skúšať... Akurát tak nás skúšajú...

2x merať a 1x strihať, nech si dajú načas. Radšej za pol roka ako nikdy.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja premyslam ze odidem. Alternativa s IPTV sice nie je, skoda, su monopol u nas, ale internet je tu aj lacnejsi a rychlejsi cez alternativu. Konecne ma tak nebudu obmedzovat rychlosti ako v telekome. A telku aj tak nepozeram, skor online. U mna sklamanie zo strany telekomu. Najma ak pozeram na ich trzby a zisk: https://www.finstat.sk/35763469 nemyslim si ze su az tak v krize. Asi sa skor potrebuju rozrastat do dalsich krajin, tak Slovaci zaplatte.

Ak pisu ze idu skvalitnit sluzby, tak keby to mali skvalitnovat, tak uz tu mam davno optiku a nie toto, ze si neviem ani zvysit program, lebo je plna linka. Mali by si radsej pozriet kolko zbytocnych ludi tam maju v managemente a nie od obycajnych ludi tahat peniaze.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

co sa tyka sledovania 2 HD sucastne na 2 TV nie je ani tak problem platformy (tam je to len sw) ale problem je pri ADSL a VDSL max 8mbit/s linkach kde je realne aj sledovanie 1x HD a 1x SD na hranici vytazenia linky na maximum a tym padom sa stava ze nedokaze subezne prenasat ani internet nie to dalsi HD stream z mojho hladiska je pri ADSL a VDSL max 8 mbit/s lepsie volit telku cez satelit kde ziadne taketo obmedzenia nie su

pre to je otazne kedy to telekom doriesi aby bolo mozne sledovat 2x HD sucastne pretoze to bude chciet zavedenie ineho kodeku a tym urcite aj vymenu boxov aby to linky utiahli vsetkym

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Najviac vtipne je to, ze na zaklade zvysovania cien je mozne odstupit od zmluvy. Kedze mam net aj tv, tak som chcel zrusit TV, lebo ju aj tak nepozeram a NET som si chcel nechat. Pikolik v telekome mi vsak oznamil, ze sa to da zrusit len ako celok net+tv. Samostatne nie, Ak sa chcem zbavit telky, tak musim pockat do konca viazanosti a prist povedat, ze telku uz nechcem a vtedy skonci a NET bude pokracovat. Takyto od*b vie vymysliet len telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Takze telekom nechava svojich zamestnancov podlo klamat. Pojdem ho s tymto konfrontovat a som zvedavy, ako sa zatvari.

Inak slo o pikolika z Centralu v BA. Nejaky mlady v okuliaroch. Takze pozor na neho.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak aj pre ostatných 6Rtn[1].png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, 

rád by som upresnil informácie z príspevku vyššie, aby opakovane nedošlo k nedorozumeniu. Predajca oznámil správne informáciu, že zrušiť sa musí celý balík služieb, nedá sa z neho vyňať iba jedna služba (v tomto prípade TV) a internet bude pokračovať do konca viazanosti. Keďže služby sú prepojené v Chytrom balíku, zruší sa celý balík. Ak chce zákazník pokračovať s ostávajúcou službou (alebo viacerými), spíše sa zmluva na novú dobu viazanosti a na novú kombináciu služieb, ako popisujú naše FAQ.

Ak teda chcete zrušiť iba televíziu, taká zmena sa dá realizovať už teraz a nie je potrebné počkať do konca viazanosti. Len treba rátať s tým, že internet nebude pokračovať, ale je potrebné spísať zmluvu nanovo.

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahojte, 

rád by som upresnil informácie z príspevku vyššie, aby opakovane nedošlo k nedorozumeniu. Predajca oznámil správne informáciu, že zrušiť sa musí celý balík služieb, nedá sa z neho vyňať iba jedna služba (v tomto prípade TV) a internet bude pokračovať do konca viazanosti. Keďže služby sú prepojené v Chytrom balíku, zruší sa celý balík. Ak chce zákazník pokračovať s ostávajúcou službou (alebo viacerými), spíše sa zmluva na novú dobu viazanosti a na novú kombináciu služieb, ako popisujú naše FAQ.

Ak teda chcete zrušiť iba televíziu, taká zmena sa dá realizovať už teraz a nie je potrebné počkať do konca viazanosti. Len treba rátať s tým, že internet nebude pokračovať, ale je potrebné spísať zmluvu nanovo.

@Ľuboš

A čo zariadenia,tie musím vrátiť taktiež(všetky) a čakať na nové?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vracaju sa iba prenajmove zariadenia, k tv mas magio box, ten vratis ak rusis telku , wifirouter si nechavas aby si mohol vyuzivat internet 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pozrime sa na toto aká v dnešnej dobe je spravodlivosť keď človek chce odstúpiť od zmluvy tak musí platiť pokutu a keď telekom povie plaťte viac tak okamžite zmluvy zrušia a urobia nové na novú cenu myslíte si, že je to normálne ? Ja si myslím, že nie.... Mali to robiť až vtedy keď zmluvy skončia.... Načo je dobrá viazanosť ani ceny neostanú také aké sú na zmluve..... Hanba a ani na pašály neviete dať zľavu keď ľudia majú u Vás viac služieb.....

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pravda pravduca. Telekom sa na Slovensku sprava ako keby sme boli nejaki Africania a nevedeli do 5 napocitat. A maju vobec v zmluvach osetrenu moznost zvysenia cien ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ako aj by som okašľal to zvýšenie tých 90 centov, ale ide o princíp nech mi ponúknu paušál s normálnymi dátami keď mám pri nich internet a oni veľmi dobre vidia, že ten internet sa veľmi nepoužíva, že mesiac v roku sa využíva tak prečo nejaké dáta mi nedajú k paušálu keď nevyužívam pevný internet. Čo vy na to @Ľuboš Telekom nerozmýšľa nad niečím takým lebo si myslím, že vy vidíte lepšie do toho ako my tu všetci? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte, 

keď sme pripravovali paušály ÁNO, jednou z preferencií bolo prenášanie mobilných dát, preto sme vložili do nich práve túto vlastnosť – ak zákazník neminie dáta v jednom mesiaci, prenesú sa mu do ďalšieho. Mnohí túto vlastnosť prehliadajú, ale prvé reakcie reálnych používateľov sú pozitívne. Špeciálne paušály ÁNO vznikali inými metódami ako mnohé predošlé, sedeli sme so zákazníkmi niekoľko ráz nad tým, čo v paušáloch chcú a čo nie – a táto vlastnosť vyšla ako jedna z najlepších. Žiaľ, iná vec je, že každý má iné preferencie – niekto chce spomalené dáta po vyčerpaní, iný nechce 64 kbps rýchlosť, ďalší prenos privíta, iný ho nepotrebuje. Vždy je náročné vyladiť paušál pre zákazníkov.

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @xxxFIREFOXxxx,

mimoriadne zmeny na trhu (zvyšujúca sa inflácia, výrazne rastúce náklady) si vyžadujú mimoriadne kroky. Tým, že dochádza k zvýšeniu cien a nastáva podstatná zmena podľa zmluvných podmienok, dávame zákazníkovi mimoriadnu možnosť odstúpiť od zmluvy.

@Ľuboš

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hm, tie mimoriadne zmeny sa mi ale vobec neodzrkadlili na mojom plate.-)))) a na vasom, Lubos ? Ja som zatial nedostal ziadne upozornenie, lebo sms aj maily nepovazujem za doveryhodne zdelenie , navyse, sms od telekomu mam bloknute podla frazy a maily od telekomu idu rovno do spamu.....a ocakavam pisomny navrh dodatku. Az k nemu sa mozem vyjadrit. Ak mi telekom zdvihne bez mojho vedomia cenu, tak budem konat dalej. Takze mam dost casu odstupit od zmluvy kedykolvek. V podstate cakam len tv od orange a s telekomom koncim. A ked mi dal telekom este taky krasny dovod ukoncit zmluvu....no, nevyuzi to.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahojte, 

rád by som upresnil informácie z príspevku vyššie, aby opakovane nedošlo k nedorozumeniu. Predajca oznámil správne informáciu, že zrušiť sa musí celý balík služieb, nedá sa z neho vyňať iba jedna služba (v tomto prípade TV) a internet bude pokračovať do konca viazanosti. Keďže služby sú prepojené v Chytrom balíku, zruší sa celý balík. Ak chce zákazník pokračovať s ostávajúcou službou (alebo viacerými), spíše sa zmluva na novú dobu viazanosti a na novú kombináciu služieb, ako popisujú naše FAQ.

Ak teda chcete zrušiť iba televíziu, taká zmena sa dá realizovať už teraz a nie je potrebné počkať do konca viazanosti. Len treba rátať s tým, že internet nebude pokračovať, ale je potrebné spísať zmluvu nanovo.

@Ľuboš

V poriadku, avsak predajca mi zaroven oznamil, ze pri postupe, kedy sa zrusi cely chytry balik a zalozi sa akoze nova zmluva k internetu nastane situacia, ze mi par dni nepojde internet, pretoze mi ho budu musiet prist vlastne "znovu zapojit". A este mam platit nejakych 20e za zapojenie.

Druha vec je ... ako je mozne, ze pri skonceni viazanosti mozem ukoncit samostatne televiziu a ponechat si len internet, bez nutnosti nejakej novej zmluvy a opatovneho "zapajania" ci dokonca rusenia balika, ale pri predcasnom odstupeni to nejde? Nie je to nahodou len snaha odradit zakaznika, aby vam platil este do konca viazanosti? Vy si skutocne myslite, ze ludia su blbi? Naozaj si rozmyslite, co tu napisete, lebo si to odkladam a moze sa stat, ze tieto vase klamstva sa velmi rychlo skoncia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

vracaju sa iba prenajmove zariadenia, k tv mas magio box, ten vratis ak rusis telku , wifirouter si nechavas aby si mohol vyuzivat internet 

Predajca mi povedal,že pri odstúpení od zmluvy sa odovzdávajú všetky zariadenia.Potom nová zmluva,nový router a samozrejme čakať na znovupripojenie.To je snáď zlý sen toto.Celé zle.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pán @Ľuboš máte pravdu každý chce niečo iné čo tak urobiť niečo také, že kto chce surfovať spomalene, že si to za nejaké 1-2 Eura priplatí ku faktúre ? A ešte niečo je zaujímavé že Slovenský(telekom) a Český(T-mobile) majú spoločného riaditeľa jak sa nemýlim a je dosť veľký rozdiel medzi Slovenskom a Českom ako myslím v paušáloch aj v magente 1 kedže im  znižujú ceny a na Slovensku sa neznižujú ceny keď má človek veľkú magentu1. Človek by povedal keď je jeden riaditeľ v dvoch spoločnostiach tak bude chcieť to udržiavať rovnako a nie robiť také rozdiely. Iba toľko prajem pekný deň.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Ja osobne by som privítal paušál "podľa seba" ,ako bolo kedysi.

Editoval composite19

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz