Otázka

  • 0

Dobry den mame nový set top box a archiv stále nenaskocil kde môže byt chyba ? alebo mam cakat ? ^_^

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Dobry den

zaklad je mat aktivovanu sluzbu archivu (1,99€ 10 prohramov alebo 3,99€ 20 programov) ak ju nemate aktivuju Vam ju na linke 0800123456

dalej

pokial mate sluzbu aktivnu a Set top box pripojeny riadne na internet a aj v menu Set top boxu v položke nastavenia pise ze je pripojeny na internet a archiv stale nenaskocil ako posledna polozka v menu odporucam kontaktovat linku 0800123777 a ziadat o opatovnu aktivaciu archvu v danom boxe mne sa stala tato situacia ked mi menili 4 boxy na 3 archiv v pohode isiel ale na jednom nie a nie nabehnut a tam sa neaktivoval ale vyriesili to na 0800123777 v priebehu jedneho dna a odvtedy to funguje super

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @mirunka_16.5,

odpoveď od @Robi99 som označila ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 
V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže 

Prajem pekný deň
 
Terka
 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

ĎAKUJEM vam 9_99_99_99_9

Editoval/-a mirunka_16.5

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar