- 0
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
reklamacia faktury
Otázka od
Dianocka
,
Otázka
5 odpovedí na túto otázku

Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.
Prihlás sa, keď to chceš nasledovať
Nasledovníci
0
Pridal
Dobrý deň! Chcem sa opýtať, ako môžem riešiť toto: volala som do Telecomu kvôli niečomu, keď sa vybavilo to, čo som chcela, slečna ma začala prehovárať na pevný internet, dovtedy som mala mobilný, ale končila mi už viazanosť podľa jej slov. Pekne mi vysvetlila, že to budem mať lepšie, neobmedzené, v takej istej sume a tak ďalej, bla bla bla. Ja som súhlasila, keďže sa mi to zdalo byť fakt výhodnejšie. Prišiel ujo s novým routerom, všetko fungovalo. Dnes mi prišla faktúra, skoro som odpadla, oni mi chcú dať zaplatiť celú sumu toho starého mobilného internetu, a 2 mesiace !!! za ten pevný internet, ktorý mám len od 14. máj, už mi tam započítali aj júl! Ja nechápem...je to podvod. Dokonca mi o tom pevnom internete ani nedali podpisať žiadnu zmluvu. Ako zistim, s kým konkrétnym som telefonovala??? Vraj nahravaju hovory, tak teraz si to chcem vypočuť, lebo slečna ma normálne podviedla a to jej nedarujem.
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach