reklamacia faktury

Otázka

  • 0

Dobrý deň! Chcem sa opýtať, ako môžem riešiť toto: volala som do Telecomu kvôli niečomu, keď sa vybavilo to, čo som chcela, slečna ma začala prehovárať na pevný internet, dovtedy som mala mobilný, ale končila mi už viazanosť podľa jej slov. Pekne mi vysvetlila, že to budem mať lepšie, neobmedzené, v takej istej sume a tak ďalej, bla bla bla. Ja som súhlasila, keďže sa mi to zdalo byť fakt výhodnejšie. Prišiel ujo s novým routerom, všetko fungovalo. Dnes mi prišla faktúra, skoro som odpadla, oni mi chcú dať zaplatiť celú sumu toho starého mobilného internetu, a 2 mesiace !!! za ten pevný internet, ktorý mám len od 14. máj, už mi tam započítali aj júl! Ja nechápem...je to podvod. Dokonca mi o tom pevnom internete ani nedali podpisať žiadnu zmluvu. Ako zistim, s kým konkrétnym som telefonovala???  Vraj nahravaju hovory, tak teraz si to chcem vypočuť, lebo slečna ma normálne podviedla a to jej nedarujem. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Srdečne pozdravujem! Môžete sa obrátiť priamo na linku zákazníkov 0800 123 456 a tam by mali mať v systéme zaznačené  s kým ste komunikovali. Podone to môžete zistiť aj na predajni.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem za odpoveď. Vyhľadala som si zmluvu o tom mobilnom internete, ktorý som mala, viazanosť sa mi končí až v novembri. Myslite, že sa mohlo stať, že mi ten pevný internet dali ako novú službu, ten mobilný nezrušili a teraz mi budú faktúru posielať za 2 služby, aj keď mi to bolo podané úplne inak? Ten mobilny už nepoužívam, odkedy mám ten pevný. Už neviem čo si mám o tom myslieť, som z toho veľmi sklamaná, som dlhé roky zákazníčkou Telecomu, vždy som všetko načas platila a myslím, že takéto ťahy si poctivý zákazník nezaslúži.    

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Dobry mam to tak podobne ako vy skoncil mi mobilny a dala som si pevny a prisla mi faktura na vyssiu sumu. Dnes som pozrela zmluvu na pevny a zistila som ze sa plati mesacne vopred takze tuto fakturu platim za stary mobilny a dvakrat za novy pevny sice  som to tiez este nevidela aby som platila takto dopredu za net. Hadam som trosku pomohla ak to mame podobne. 

Editoval ZuzanaK123
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pevné služby sú v Telekome splatné mesiac vopred, preto platíte v prvej faktúry 2x mesačný poplatok. Čo sa týka tých ostatných vecí ohľadom zrušenia mobilného internetu určite si napíšte podnet mailom na marketing@telekom.sk, alebo cez ich stránku - Napíšte nám https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/. Držím palce aby to doriešili k Vašej spokojnosti.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Škoda, že o ničom takom dopredu zákazníka neinformujú. Dokonca nemám ešte ani zmluvu o pevnom internete, a to ho mám od 14.05. Na základe čoho mi potom posielajú faktúru, keď s nimi nemám podpísanú zmluvu??? Keby som bola sviňa tak sa do toho obujem a roztočím to tak, že sa z toho nespamätajú. A možno že aj som taká sviňa. Ktovie...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar